محکومیت معامله پلید از سوی ساکنان دربیسی

ساکنان دربیسی به منظور محکومیت اشغالگری دولت ترک به خیابانها آمده  اعتراض خود را نسبت دونالد ترامپ و رئیس جمهوری ترکیه نشان دادند که همواره  حامی داعش بوده است

ساکنان شمال-شرق سوریه هر روزه به منظور  به منظور اعتراض به اشغالگریهای دولت ترک و حمایت از فرزندان خود که به مقاومت دست می زنند، به راهپیماییهای پرشوری دست می زنند.

ساکنان دربیسی با تمامی با تمامی عناصر و مولفه های این شهر به خیابانها آمده و اشغالگری دولت ترک  و معامله پلید بین آمریکا و ترکیه را محکوم کردند. برخی از شرکت کنندگان در این تظاهرات، با خبرگزاری فرات به گفتگو پرداختند. حمید عالیه داود که یکی از پسران و دختران وی در  صفوف جنبش آزادیخواهی خلق کورد قرار دارند، اعلام نمود که آنها نمی پذیرند که اردوغان مانند شخصیتی محترم و واجد ارزش در امریکا مورد استقبال قرار گیرد. داود د راین گفتگو اظهار داشت که ما با شهدایمان، فرزندان و جنگجویانمان هستیم. دست آخر رو سیاهی به اردوغان خواهد ماند.

فاضل حسن محمد نیز در این گفتکو خاطرنشان نمود که بیش از یک ماه است که حملات اشغالگرانه همچنان ادامه دارند. ما خلقی هستیم که ۱۲ هزار شهید داده‌ایم و تا اخرین قطره خون با نیرویمان، ایستادگی خواهیم کرد و همگام با نیروهایمان خواهیم بود. با شهدایمان خواهیم بود.

نسرین ملا سعید از مادرانی که دو فرزندش در صفوف مقدم نبرد هستند نیز با اشاره به دشمنی بدون مرز اردوغان با کوردها گفت: خانه‌هایمان را تاراج کرده‌اند، ما را به قتل می‌رسانند، حمایت دولتهای جهانی را با خود به همراه دارند و آنان صرفا تماشاگر به شمار می‌روند. اردوغان به هزینه فرزندان ما، با خون فرزندان ما به دیدار ترامپ می‌رود. تا زمانیکه حتی یک کورد باقی بماند، ما به مقاومت خود ادامه می‌دهیم.

عبدالله عبدالرحمن نیز دعوت اردوغان به واشنگتن را مایه نارضایتی خود قلمداد کرده و گفت: دیدار اردوغان و ترامپ دیداری پلید است. تلاش می‌کنند تا ما را به تسلیم واردارند. اما ما، در مقابل این حملات سر تسلیم فرود نمی‌آوریم.