نادر قاضی‌پور نماینده‌ی اورمیه در مجلس ایران: پسر من چوپان است!

پس از آنکه در ماههای اخیر در میان مسئولین رژیم و فرزندان آنها رسواییهای مالی بسیاری فاش شد و سوءاستفاده‌ی بسیاری از مسئولین از موقعیت در راستای کمکهای مالی و دادن پستهای کلیدی به فرزندانشان، در فضای مجازی کمپینی راه‌اندازی شد که طی آن از مسئولین می‌خواهند

پس از آنکه در ماههای اخیر در میان مسئولین رژیم و فرزندان آنها رسواییهای مالی بسیاری فاش شد و سوءاستفاده‌ی بسیاری از مسئولین از موقعیت در راستای کمکهای مالی و دادن پستهای کلیدی به فرزندانشان، در فضای مجازی کمپینی راه‌اندازی شد که طی آن از مسئولین می‌خواهند تا موقعیت و شغل فرزندان خود را آشکار کنند.

 

نادر قاضی پور نماینده‌ی اورمیه با شرکت در این کمپین گفته بود که پسرش چوپان است!!

 

حالا یک خبرنگار اورمیه‌ای عکس و مستنداتی از پسر قاضی پور منتشر کرده که نشان میدهد او صاحب یکی از بزرگترین گاوداریهای منطقه است.

 

این مسئله در فضای مجازی بازتاب گسترده داشته و بسیاری می‌پرسند که آیا صاحب گاوداری چند میلیاردی بودن، چوپانی محسوب می‌شود؟

احسان بداغی روزنامه‌نگار در توئیتی ریاکاری نماینده اورمیه را خاطرنشان کرده و ضمن یادآوری ابتذال قاضی پور در حین گلابی‌خوردن در مجلس ایران، از مالکیت محمد صادق قاضی‌پور بر گاوداری‌‌‌های بزرگ سخن به میان آورده است.

 

مسئولین رژیم در راستای منافع خود از همه‌ی امکانات عمومی استفاده کرده و خود و فرزندانشان دارای ثروتهای کلانی شده‌اند و این در حالیست که مردم در فقر و بیکاری غرق شده و عده‌ی بسیاری با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند.