نومبارزان جبهه‌الاکراد دوره آموزشی تجهیزات نظامی سنگین را به پایان رساندند

​​​​​​​آکادمی شهید علاج جبو که تحت نظر گردان جبهه الاکراد تأسیس شده است اولین دوره آموزشی گروهان شهید عبدو مسرور را به پایان رساند

روز شنبه در آکادمی آموزش نظامی نومبارزان گردان جبهه الاکراد دوره نومبارزان گروهان تجهیزات سنگین که نام دوره شهید عبدو مسرور نامگذاری شده بود به پایان رسید.

 

در مراسم پایان دوره نمایندگانی از نهادهای شورای اداری منبج و روستاهای حومه شرکت نمودند.

 

نومبارزان در دوره شیوه‌های بکارگیری تجهیزات سنگین نظامی و دروس ایدئولوژیک را در دوره‌ای ۴۵ روزه فراگرفتند.

مراسم با سان نظامی شرکت کنندگان در این دوره آغاز شد. سپس محمد ابو الحاجی فرمانده جبهه الاکراد طی سخنانی ضمن تبریک پایان دوره به نومبارزان گفت:"لازم است هر یک از شهروندان ما در دوره‌های ایدئولوژیک و نظامی شرکت نماید. زیرا ما در برابر وحشی‌ترین سازمان‌های تروریستی قرار گرفته‌ایم که دولت‌های فراوانی از آنان حمایت می‌کنند. ما به هر قیمتی که شده از خاک خود در مقابل دشمنان محافظت می‌کنیم."

 

ابو خالد به نمایندگی از نیروهای انقلابی ادلب هم طی سخنانی گفت:"ما در شرایط جنگی و وضعیت دشواری بسر می‌بریم. لازم است تمام نیروی خود را بکار گیریم و در مقابل هر تعرضی به امنیت و آرامش منطقه بأیستیم."

 

در ادامه به نمایندگی از شورای اداری منبج و شورای اداری شهبا هر کدام از محمد صبری و جیهان خدر سخنانی ایراد کردند. هر دو سخنران بر تداوم وفاداری به آرمان‌های شهیدان تأکید نمودند.