نیروهای آسایش قامشلو ایست و بازرسی‌های رژیم را برداشتند

جنگ و درگیری میان نیروهای آسایش داخلی قامشلو و دفاع وطنی نیروهای رژیم سوریه، پس از برداشتن ایست و بازرسی‌های رژیم و عقب نشستن آنها از تلاش برای رفتن به داخل محله‌ی هیلکو، پایان یافت.

اخیرا شهر قامشلوی روژاوای کوردستان با تلاشهای اخلالگرانه به موضوع داغ روز تبدیل شده بود. امروز نیز گروهی با نام دفاع وطنی که جزء نیروهای رژیم سوریه هستند و با پول برای آنها کار می‌کنند، تلاش کردند تا در قامشلو اخلال ایجاد کنند.

پس از آنکه گروه مزدور "دفاع وطنی" امروز بسیار تلاش کردند تا حمله‌ای انجام داده و وارد محله‌ی هیلکوی قامشلو شوند، میان آنها و نیروهای آسایش داخلی شهر قامشلو جنگ و درگیری رخ داد.

گروهک مزدور دفاع وطنی خواستند در منطقه‌ی مقاسم در محله‌ی هیلکوی قامشلو ایست و بازرسی جدیدی درست کنند.

این درگیری و جنگ مدتی ادامه داشت و پس از آنکه تصمیم به توقف آن گرفته شد، توسط نیروهای آسایش پایان یافت. پس از پایان درگیری، نیروهای آسایش، ایست بازرسی تبهکاران را تخریب کردند. پس از تخریب ایست و بازرسی، تنش‌ها نیز پایان یافت.

مدتی پیش نیز تبهکاران دفاع وطنی که جزء نیروهای رژیم سوریه هستند، به یک ایست و بازرسی نیروهای آسایش قامشلو حمله کرده بودند.

چند روز پیش نیز همین گروه مزدور، به نیروهای آسایش حمله کرده بودند. در نتیجه‌ی این حملات یک کارمند آسایش شهید شده بود و یک عضو دیگر نیز مجروح گردید.

این گروهک مزدور یکبار دیگر در جاده‌ی سلام در شهر قامشلو با بمب صوتی به یک ایست و بازرسی آسایش داخلی حمله کرده بودند.

دو روز پیش نیز در مرکز  نظامی این تبهکاران انفجاری رخ داده بود.