نیروهای رهایی بخش عفرین: ۱۴ اشغالگر کشته شدند

نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کرد، در عملیات‌های نیروهایشان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن ۱۴ اشغالگر کشته شده‌اند.

نیروهای رهایی بخش عفرین درباره‌ی عملیات‌های نیروهایشان در عفرین و شراوا اطلاعیه‌ای کتبی منتشر کرد.

متن اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین به شرح زیر است:

" در چهارچوب عملیات‌های نظامیمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در عفرین و حومه، نیروهایمان در دو روز گذشته ضربات مهلکی را بر ارتش و تبهکاران ترکیه وارد ساختند. در عفرین و شراوا حداقل ۱۴ ارتشی و تبهکار کشته شدند.

روز ۲۶ ژوئن/۶ تیر نیروهایمان علیه کاروان ارتش اشغالگر ترکیه در راه مابین عفرین و روستای باسوته در منطقه‌ی شراوا اقدام به کمین گذاری کردند. سپس در میان نیروهایمان و ارتش ترکیه درگیری رو در رو رویداده و  در نتیجه‌ی این درگیری ۱ ارتشی کشته و ۷ تن زخمی شدند که وضعیت بعضی از آن‌ها وخیم است.

روز ۲۷ ژوئن/ ۷ تیر نیروهایمان تبهکاران وابسته به ارتش ترکیه که بر تپه روستای کباشین مستقر شده بودند و نقطه‌ی نظارتی ارتش ترکیه در این روستا را هدف قرار دادند. سپس درگیری رویداد و حداقل ۴ تبهکار کشته و ۱ تبهکار زخمی شدند. از تعداد کشته و زخمی نظامیان ترکیه اطلاعاتی بدست نیامده است.

همزمان با عملیات مبارزانمان در روستای کباشین، ارتش اشغالگر ترکیه بهمراه تعداد بسیاری از تبهکاران عملیاتی نظامی را آغاز کردند. نیروهایمان آن‌ها را هدف قرار داده و در نتیجه‌ی این عملیات ۵ تبهکار کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند. در همان وقت، نیروهایمان علیه نقطه‌ی اجتماع تبهکاران در همان روستا(‌کباشین) عملیاتی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ تبهکار کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

در نتیجه‌ی زنجیره عملیات‌هایمان در روستای کباشین یک تن از مبارزانمان زخمی شد.

روز ۲۷ ژوئن/ ۷ تیر نیروهایمان علیه نقطه‌ی تبهکاران ( پلیس نظامی) در محله‌ی ترنده در مرکز عفرین عملیاتی انفجاری انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۱ تبهکار کشته و ۱ تن زخمی شد.

در نتیجه‌ی زنجیره عملیات‌های نیروهایمان در عفرین و منطقه‌ی شراوا حداقل ۱۴ ارتشی و تبهکار ترکیه کشته و تعداد بسیاری نیز زخمی شدند. "