نیروهای رهایی بخش عفرین: ۵ اشغالگر کشته شدند

نیروهای رهایی بخش عفرین با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند، روز ۳ ژوئیه / ۱۲ تیر نیروهایشان عملیات‌هایی را در مناطق مختلف علیه تبهکاران و ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رسانده‌اند.

  نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کردند، در نتیجه‌ی عملیات نیروهایشان در مناطق مختلف باب و عفرین حداقل ۵ ارتشی و تبهکار کشته شده‌اند.

  در اطلاعیه نیروهای رهایی بخش عفرین آمده است‌" در چهارچوب عملیات نیروهایمان علیه تبهکاران و ارتش اشغالگر ترکیه  در عفرین و حومه به انجام رسانده‌اند؛

  ۳ ژوئیه / ۱۲ تیر نیروهایمان در اطراف روستای داخلباش در باب عملیات‌هایی گسترده و تاثیرگذار علیه تبهکاران فرقه الحمزه به انجام رساندند. نیروهایمان با استفاده از سلاح‌های سبک و نیمه سنگین با تبهکاران مبارزه کردند. در نتیجه‌ی درگیری ۲ تبهکار کشته شده و زخمی شدن ۲ تبهکار محرز شد. همچنین ۲ قبظه سلاح کلاشینکف و یک جلیقه‌ی نظامی توسط مبارزانمان ظبط گردید.

  ۳ ژوئیه /۱۲ تیر نیروهایمان در راه منطقه‌ی بلبله و میدانکه علیه خودرو گروه تبهکار فرقه سلطان مراد عملیات تله انفجاری انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ تبهکار به سختی زخمی شده و به خودرو نظامی ضربه وارد شد.

  نیروهایمان در ۳ ژوئیه در اطراف شهر مارع  عملیاتی تاثیرگذار را علیه یکی از مراکز گردهم آیی گروه تبهکار جیش النخبه به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات کشته شدن ۳ تبهکار و زخمی شدن ۴ تن محرز شده است."