نیروهای سوریه دمکراتیک: ترکیه به حملات اشغالگرانه ادامه می‌دهد

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک در بیانیه‌ای کتبی اعلام کرد که حملات اشغالگرانه رژیم ترک به مناطق شمال و شرق سوریه ادامه دارند.

مرکز خبررسانی ق.س.د آمار حملات سه روز گذشته ارتش اشغالگر ترکیه و گروههای تبهکارش به شمال و شرق سوریه را با افکار عمومی در میان گذاشته است.

در بیانیه ق.س.د آمده است:

"ارتش اشغالگر و گروههای تبهکار مناطق مسکونی تل‌تمر و عین عیسی را با اسلحه‌های سنگین و خمپاره را بشدت هدف حمله قرار دادند.

تل تمر

گروههای تبهکار روستاهای راشدیه، باب و اطراف آنها را هدف قرار داده و بشدت توپباران کردند.

عین عیسی

ارتش اشغالگر ترک با اسلحه‌های سنگین، خمپاره و تانک روستاهای ام عویش، کور حسن، خربت بقار، الدبس، الخالدیه و رستوران سقر در نزدیکی روستای خالدیه را به شدت توپباران کردند. همچنین گروههای تبهکار سعی نمودند به مقرهای ارتش سوریه حملات هوایی را به انجام رسانند. در نتیجه حملات و توپباران منطقه خسارت مادی به ساکنان منطقه وارد شد.

پلان حمله به نیروهای مرزی نقش بر آب شد

نیروهای وظیڤه خوددفاعی موفق شدند برنامه حملات راکتی سلول‌های مخفی تبهکاران داعش در منطقه دیرالزور را نقش بر آب کنند. تبهکاران تدارکات لازم برای حمله به مقرها و سنگرهای نیروهای وظیفه خوددفاعی و نیروهای مرزی را با استفاده از تعداد زیادی راکت و مین‌ فراهم نموده بودند که با عملیات ویژه نیروهای وظیفه خوددفاعی این برنامه نقش بر آب شد. در نتیجه این عملیات تعداد زیادی راکت و انواع مواد منفجره ضبط گردید."