هشت تبهکار دولت ترک در عفرین، اعزاز و مارع کشته شدند

در عملیات مبارزان نیروهای رهایی بخش عفرین در مناطق اعزاز، مارع و عفرین ۸ تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه کشته شدند.

   نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کرد، در عملیات نیروهایشان علیه ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش ۸ اشغالگر کشته شده‌اند.

   در اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین آمده است، "روز ۴ سپتامبر / ۱۳ شهریور در روستای کفر کلبین واقع در اعزاز علیه گروه تبهکار جبهه الشامیه عملیاتی انجام گرفته است که در نتیجه‌ی آن سنگر و استحکامات تبهکاران منهدم، ۲ تبهکار کشته و ۴ تن زخمی شده‌اند.

   در ادامه اطلاعیه آمده است، در عملیات این نیروها ‌به خودروی نظامی ضربه وارد شده و یک قبضه سلاح کلاشینکوف، دوربین، تلفن و جلیقه‌ی حمله توسط مبارزان ضبط گردیده است.

   نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کرد، در عملیات نیروهایشان در روز ۵ سپتامبر در روستای کباشین در منطقه شراوا در عفرین ۴ تبهکار اشغالگر کشته شده‌اند. همچنین مبارزان یک قبضه سلاح کلاشینکوف و یک دوربین را ضبط نمودند.

   با توجه به اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین، در راه روستای باسوته از توابع منطقه شراوا علیه خودرو نظامی گروه تبهکار توگای ۵ عملیاتی انجام گرفته است. در این علمیات خودرو نظامی منهدم، سعید فارس فرمانده این گروه و یک تبهکار دیگر زخمی شده‌اند.

   در اطلاعیه‌ آمده است، همزمان در حومه روستای توعهین در منطقه مارع علیه سنگر و استحکامات تبهکاران با سلاح‌ سبک عملیاتی انجام شده است که در نتیجه‌ی آن ۲ تبهکار کشته شده‌اند.