هژا سرخوبون: آتش‌بسی در کار نیست، به حملات ادامه می‌دهند

دولت اشغالگر ترک به حمله به روژاوا ادامه می‌دهد. هژا سرخوبون مبارز یگانهای مدافع زنان (ی.پ.ژ) گفت:"آتش‌بسی در کار نیست. به حمله ادامه می‌دهند، اما توانشان به ما نمی‌رسد."

   حملات اشغالگرانه دولت ترک به شمال و شرق سوریه در ١٢مین روز خود ادامه دارند. مقاومت شرف نیروهای سوریه دمکراتیک و ساکنان این منطقه در تمام خاورمیانه و جهان بازتاب یافته است.

   با اینکه از دو روز پیش با میانجیگری آمریکا آتش‌بسی اعلام شده است اما طی دو روز گذشته حملات ارتش ترک و تروریست‌هایش علیه مبارزان ق.س.د و غیرنظامیان بدون وقفه ادامه داشته است.

   حمله به غیرنظامیان و مبارزان ق.س.د

​​​​​​​   تبهکاران رژیم ترک روز گذشته روستای کزلی از توابع گریسپی را هدف حملات خویش قرار دادند. هواپیماهای جنگنده دولت ترک این روستا را بمباران کردند. از سوی دیگر این روستا هدف حملات توپخانه‌های ارتش ترک قرار گرفت. در این حملات دو مبارز ق.س.د به ‌شهادت رسیدند و ۶ مبارز دیگر زخمی شدند. هژا سرخوبون یکی از مبارزانی که دیروز زخمی شده بود در مصاحبه‌ای کوتاه با خبرگزاری فرات از تداوم حملات دولت ترک به شمال سوریه خبر می‌دهد.

​​​​​​​   سرخوبون: نتوانستند مقاومت ما را درهم بشکنند

​​​​​​​   سرخوبون خاطرنشان کرد که در عمل چیزی به نام آتش‌بس وجود ندارد و او پس از مجروح شدن در حمله ارتش ترک یک شب را در محاصره اشغالگران به سر برده است. وی گفت:"آتش‌بسی در کار نیست. به ما حمله می‌کنند. هم هواپیماهای جنگنده ارتش ترک و هم پهپادهای بدون سرنشین را بکار می‌گیرند. ما به حملات پاسخ دادیم. تحت عنوان دروغین آتش‌بس به ما حمله می‌کنند. با تمام این اوصاف زورشان به مقاومت ما نمی‌رسد."