١٢ اشغالگر در عفرین از پای درآمدند/ تعداد کشته‌های غاصبگران عفرین به ٢۵٢٧ نفر رسید

به گفته مرکز مطبوعات یگانهای مدافع خلق در عملیات مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ ١٢ تن از غاصبگران در عفرین به هلاکت رسیده‌اند

مرکز خبررسانی یگانهای مدافع خلق طی گزارشی از به هلاکت رسیدن ١٢ غاصبگر در عفرین از سوی مبارزان خبر داده است. به گفته این مرکز این آمار مربوط به روزهای ١١ تا ١۵ ژوئیه/٢٠ تا ٢۴ تیرماه است

 

ی.پ.گ در گزارش خود آورده است، روز یازدهم ژوئیه مبارزان در مسیر روستای بزله واقع در منطقه شرای عفرین علیه یک خودرو نظامیان ترکیه عملیاتی انجام دادند. در این عملیات هشت نظامی از جمله دو افسر بلند پایه ارتش کشته شدند.

 

گزارش ی.پ.گ می‌افزاید، مبارزان روز سیزدهم ژوئیه وسائط نظامی ارتش ترکیه و تبهکاران گروه حمزه را هدف گرفتند. در این عملیات که در نزدیکی روستای کیماره انجام شد یک نظامی ترکیه مجروح و یک تبهکار نیز از پای در آمد.

 

ی.پ.گ در ادامه گزارش خود می‌گوید، روز چهاردهم ژوئیه مبارزان بار دیگر یک خودرو نظامی گروهک تبهکار البسراوی را هدف گرفتند کە به موجب آن چهار تبهکار به شدت زخمی شدند.

 

همچنین روز پانزدهم ژوئیه مبارزان علیه یک خودرو زرهی تبهکاران گروهک فیلق الشام در نزدیکی روستای قتمه واقع در نزدیکی شهر عفرین عملیاتی انجام دادند. در این عملیات "محمد عبو احمد" یکی از سرکرده‌های این گروهک تبهکار از پای در آمد.

 

ی.پ.گ در گزارش خود اعلام کرده از زمان آغاز درگیریها در شهر عفرین تاکنون ٢۵٢٧ نظامی ترکیه و تبهکاران وابسته به آن از پای درآمده‌اند.