١٢ سرباز ترک و چهار تبهکار از پای درآمدند

نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کرد، در عملیات نیروهایشان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن ۱۶ اشغالگر کشته شده‌اند.

   نیروهای رهایی بخش عفرین درباره‌ی عملیات نیروهایشان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کرد، روز ۳۱ آگوست/ ۹ شهریور در عملیاتی علیه ارتش اشغالگر ترکیه در شراوا ۴ ارتشی کشته شدند. در عملیات روز ۱ سپتامبر/ ۱۰ شهریور در شرا ۴ تبهکار کشته شده‌اند. همچنین در عملیاتی دیگر در شراوا کشته شدن ۸ ارتشی محرز شده است.

متن اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین بدین شرح است:

   "نیروهایمان علیه مقرها و تحرکات ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در عفرین عملیات‌هایی تاثیرگذار را به انجام رساندند که در نتیجه‌ی آن تعدادی ارتشی و تبهکار کشته‌ شدند.

   روز ۳۱ آگوست/ ۱۰ شهریور نیروهایمان علیه خودرو زرهی ارتش اشغالگر ترکیه در حومه روستای باسوفان از توابع شراوا عملیاتی تاثیر گذار را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این علمیات خودرو زرهی منهدم و ۴ ارتشی کشته شدند.

   روز ۱ سپتامبر نیروهایمان با سلاح‌های نیمه سنگین، تبهکاران وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه که خواهان پیشروی در روستاهای مالکیه و کلا شوارخا بودند را هدف قرار دادند، همچنین علیه این تبهکاران عملیات تله انفجاری انجام دادند. سرانجام حمله تبهکاران درهم شکسته شد، ۴ تبهکار کشته و ۳ تن زخمی شدند.

   روز ۱ سپتامبر/ ۱۰ شهریور در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بودیم که نیروهایمان در طی عملیاتی در روز ۲۹ آگوست/ ۷ شهریور مرکز ارتش اشغالگر ترکیه در حومه روستای باسوفان در شراوا را هدف قرار داده بودند. در رابطه با این عملیات‌ اطلاعاتی بدست آمد که نشان می‌دهد در نتیجه‌ی این عملیات ۸ ارتشی کشته شده‌اند."