١۵ ارتشی اشغالگر در مردین و جولمرگ به هلاکت رسیدند

​​​​​​​ه.پ.گ اعلام کرد که در درگیری گریلاهای کردستان با ارتش غاصب ترک در مردین و جولمرگ شمال کردستان دست‌کم ١۵ نظامی دشمن از پای درآمده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز خود از تداوم نبرد گریلاهای آزادی علیه رژیم غاصب ترکیه در شمال کردستان خبر داده است.

 

در گزارش آمده است:

 

'٨ ارتشی در مردین کشته و ٧ تن دیگر زخمی شدند'

"نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی شهید دلال آمد و شهیدان بستا ساعت ٢٠:٣٠ روز ١١ اکتبر/ ١٩ مهر کاروان خودروهای زرهی رژیم ترکیه را در مسیر بخش ستور- مردین به بخش ایونا هدف قرار دادند. نظامیان دشمن از دو محور آماج حملات کوبنده قرار گرفتند و دو خودرو زرهی دشمن به تمامی منهدم شدند. در این عملیات موفق گریلایی ٨ ارتشی دشمن کشته و ٧ تن دیگر زخمی شدند.

 

ارتش ترکیه با هدف انحراف افکار عمومی در رسانه‌های خود مدعی شده که صاعقه به مقر نظامیان آن زده است و چهار سرباز آن زخمی شده‌اند!

 

'هفت ارتشی در گوَر کشته شدند'

نیروهای گریلا در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری ساعت ١۴ روز ١٨ اکتبر/٢۶ مهرماه علیه مقر نظامیان ترک در بخش چارچلا حومه جولمگر عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات دو موضع دشمن به تمامی درهم کوبیده شد، کشته شدن ٧ ارتشی ترک در این حمله محرز شده است.

ارتش ترکیه اجساد کشته‌های خود را با هلی‌کوپترهای سیکورسکی از منطقه درگیری خارج کرد.

 

'بمباران جنوب کردستان از سوی ارتش غاصب ترکیه'

هواپیماهای ارتش ترک به بمباران مناطق دفاعی مدیا ادامه می‌دهند.

 

ساعت ١۴:۴۵ روز ١٧ اکتبر/ ٢۵ مهر ارتفاعات هکاری در متینا بمباران شد. ساعت ٩:٣٠ و ١١ همین روز روستاهای فلاحا در زاپ هدف بمباران واقع شد و دره کریکار، چمچو و رنجبراخ در منطقه زاپ و تپه ساواش در قندیل در دو نوبت رأس ساعات ٢١  و ٢٣ روز چهارشنبه (١٧ اکتبر/ ٢۵ مهرماه) هدف حملات جنگنده‌های رژیم غاصب ترکیه قرار گرفت.

 

ه.پ.گ تأکید کرده است که این حملات هوایی هیچگونه زیان جانی به گریلاهای آنان نرسانده و همچون همیشه به مزارع و باغهای ساکنان منطقه اسیب وارد کرده است."