٣۵٠٠ مبارز، سی و یکمین دوره دانشکده نظامی را به پایان رساندند

با شرکت ٣۵٠٠ نفر از اعضای نیروهای خوددفاعی، دوره آموزشی "مقاومت عفرین" در دانشکده نیروهای وظیفه عمومی شهید ندال یوسف طی مراسمی به پایان رسید

با شرکت ٣۵٠٠ نفر از اعضای نیروهای خوددفاعی، دوره آموزشی "مقاومت عفرین" در دانشکده نیروهای وظیفه عمومی شهید ندال یوسف طی مراسمی به پایان رسید

این دوره بزرگترین دوره دانشکده نظامی از آغاز فعالیت‌های خود بوده است و در آن ٣۵٠٠ مبارز به فراگیری دروس فکری و نظامی امور مرتبط با هنر جنگ و استفاده از انواع ابزارآلات جنگی پرداختند.

 

هیئتی از خودمدیریتی دمکراتیک کانتون جزیره، فرمانده‌های ی.پ.ژ/ی.پ.گ، ق.س.د و رؤسای عشایر در مراسم پایان دوره مشارکت کردند.

مراسم پایان دوره دانشکده نظامی با رژه شرکت کنندگان در این دوره آغاز شد.

سپس فوزا یوسف رییس مشترک شورای موسسان فدراسیون دمکراتیک شمال سوریه سخنانی ایراد کرد.

 

فوزا یوسف در آغاز سخنان خود ضمن تبریک پایان دوره آموزشی اظهار نمود:"مقاومت تاریخی خلق عفرین هر روز گسترش بیشتری می‌یابد. دشمنان مدعی اشغال عفرین طی یک هفته بودند اما ۴١ روز است که عفرین با ساکنان، کوهستانها و درختان زیتون خود در برابر رژیم تروریست ترکیه و تبهکاران القاعده ایستادگی می‌کند."

 

فوزا یوسف در ادامه ضمن اشاره به حمله هوایی دولت غاصبگر ترکیه به کاروان همبستگی با عفرین گفت:"کاروان حمایت مردمی از مقاومت عفرین، زندگی آزاد و آینده تابناک سوریه را برای همگان به اثبات رساند."

مراسم پایان دوره سپس با ادای سوگند نظامی ادامه یافت.

شرکت کنندگان در دوره آموزشی با سردادن شعار "با جان و روح خود، با توایم ای عفرین" مراسم پایان دوره را خاتمه دادند.