پاسخ دندان‌شکن ق.س.د به ارتش ترکیه؛ دست‌کم ۶۱ اشغالگر کشته شدند

مرکز اطلاع رسانی ق.س.د در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش همچنان به حملات تجاوزکارانه‌ خود ادامه می‌دهد. ق.س.د در بیانیه خویش از کشته شدن ۶١ تبهکار در بیست و ششمین روز مقاومت شرف خبر داده است.

بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی ق.س.د به این شرح است:

جبهه‌ی تل تمر:

ارتش اشغالگر دولت ترک و تبهکارانش با استفاده از سلاح‌های سنگین  و تعداد زیادی از تبهکاران به روستای محمودیه حمله کرد. مبارزان ما هم در چارچوب دفاع روا به تهاجماتشان پاسخ کوبنده‌ای داده در نتیجه درگیری و جنگ سختی رخ داد.

به علاوه نیروهای ما در روستاهای کنهر، الحجاج، دربو و الثباتیه به حملات تجاوزکارانه‌ی دشمن پاسخ درخوری دادند به همین علت درگیری و جنگ سختی روی داد.

در جریان جنگ به وجود آمده ۵۷ اشغالگر کشته و به تعداد ۲۲ نفر زخمی شدند. همچنین ۴ خودروی نظامی و ۳ خودروی زرهی  و یک موتورسیکلت منهدم شدند.

اشغالگران در جریان شکست متحمل شده بر نیروهایش و برای جبران خسارات به بار امده با بهره گیری از هواپیمای بدون سرنشین و توپخانه منطقه را هدف حمله هوایی قرار داد.

جبهه زرگانه (ابورأسین):

ارتش اشغالگر با هدف هجوم بردن و به کنترل در آوردن روستاهای خدر آوی، تل هرمیل و مناطق مابین خربت جیمو و اینجل حوا نیروی زیادی را به این نواحی اعزام کرد. اما با پاسخ کوبنده و قاطع مبارزان شرف روبرو شدند در نتیجه مزدوران اشغالگر مجبور به عقب نشینی شده و ناچار ماندند خودروهای خود را در منطقه رها کرده و فرار کنند.

جبهه عین عیسی:

اشغالگران با استفاده از سه تانک روستای ام البرامی را توپ باران کردند. نیروهای ما با تکتیک جنگی که در روستاهای شرگراد  و مارودا در مقابل دشمن به کار بسته بودند به اشغالگران پاسخ داده و در نتیجه ۴ اشغالگر کشته و یک خودرو منهدم شد.

ارتش اشغالگر ترک به سبب ناکامی در این حملات منطقه را هدف آتش توپخانه و تانک قرار داد.

آمار کلی تلفات دشمن و دستاوردهای مبارزان شرف به این شرح می‌باشد، ۶۱ اشغالگر کشته و ۲۲ تبهکار شدند. همچنین ۴ خودروی نظامی و ۳ خودروی زرهی و یک دستگاه موتورسیکلت حامل بمب منهدم گردیدند.

در جریان این نبردها ۸ نفر از مبارزان ما به کاروان شهیدان مقاومت شرف پیوستند و ۱۱ رفیق ما نیز زخمی شدند.