پاسخ کوبنده به اشغالگران؛ تلفات سنگین سربازان ترک در عفرین

نیروهای رهایی بخش عفرین درباره‌ی حملات توپخانه‌ای دولت ترکیه و تبهکاران وابسته به آن‌ علیه روستاهای مرعناز و مالکیه در شرا اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و اعلام کرد با پاسخ نیروهایشان به این حملات تعداد بسیاری ارتشی کشته شدند

   نیروهای رهای بخش عفرین درباره‌ی حملات توپخانه‌ای دولت ترکیه و تبهکاران وابسته به آن علیه روستاهای شرا و درگیری میان نیروهایشان و اشغالگران اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. اطلاعیه می‌گوید که در عملیات نیروهایشان علیه مقر نظامیان ترک تعداد بسیاری سرباز به هلاکت رسیده و تعداد بیشتری زخمی شده‌اند.

متن اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین به شرح زیر است:
"روز ۸ آگوست /۱۷ مرداد و پس از آن، ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن روستاهای مالکیه و مرعناز در شرا که محل سکونت غیرنظامیان است را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. همچنین سعی داشتند تحت پوشش این حملات با سلاح‌های سنگین به این مناطق حمله کنند.

در نتیجه‌ی پاسخ مبارزانمان به این حملات، درگیری سختی میان مبارزانمان و اشغالگران روی داد. در این درگیری که تا ساعت صبح ادامه داشت، یکی از مبارزانمان پس از مقاومتی شکوهمند به شهادت رسید. در آینده اطلاعات بیشتری را درباره‌ی مشخصات رفیق شهیدمان به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

در چهارچوب پاسخ به این حملات، امروز( ۹ آگوست/ ۱۸ مرداد) نیروهایمان عملیاتی پیروزمندانه را علیه مقر ارتش اشغالگر ترک در نزدیکی محل درگیری‌ها انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات تعداد بسیاری ارتشی کشته شدند.

پس از عملیات ارتش اشغالگر با کمک بالگردهای نظامی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد. تاکنون گشتزنی پهبادهای تجسسی ادامه دارد."