پیام مجلس خانواده‌ی شهدای جزیره برای خلق روژهلات و خلق‌های ساکن در ایران

مجلس خانواده‌ی شهدای منطقه‌ی جزیره‌ی روژاوای کوردستان پیامی ویژه برای خلق فارس و عرب و ترک و به ویژه خلق روژهلات کوردستان فرستاد و از آنها خواست با جوش و خروش به مقاومت روژاوا ملحق شوند.

  مجلس خانواده‌ی شهدای منطقه‌ی جزیره‌ی روژاوای کوردستان پیامی ویژه برای خلق فارس و عرب و ترک و به ویژه خلق روژهلات کوردستان فرستاد و از آنها خواست با جوش و خروش به مقاومت روژاوا ملحق شوند.

 حسن عبید رئیس مشترک مجلس خانواده‌ی شهدای منطقه‌ی جزیره‌ی روژاوای کوردستان در پیامی ویژه برای خلق روژهلات کوردستان ضمن قدردانی سلام و درود ویژه‌ی خود را پیشکش خانواده‌ی شهدا کرده و اعلام نمود، "خلق روژهلات کوردستان از ابتدا در انقلاب رستاخیز روژاوای کوردستان سهیم شدند و پاسخ درخواست روژاوای کوردستان را دادند و دختران و پسران روژهلات در انقلاب جای گرفتند و در مقاومت کوبانی، عفرین و جزیره در مقابل اشغالگری دولت ترکیه، صدها شهید دادند".

در بخش دیگری از پیام، مجلس خانواده‌ی شهدا اشاره می‌نماید که خلق روژهلات کوردستان شانه به شانه‌ی روژاوای کوردستان در شادی و دشواری شریک بوده‌اند.

همچنین حسن عبید در بخش دیگری از پیام از خلق روژهلات می‌خواهد که از موضع بلند خود کوتاه نیایند و با شور و خروش به انقلاب روژاوا و صفوف مبارزان بپیوندند.

حسن عبید اظهار نمود"در روز ۲ نوامبر برای پشتیبانی از روژاوای کوردستان در مقابل دولت فاشیست ترکیه، فعالیتهایشان را گسترش دهند و حملات اشغالگرانه و قتل‌عام دولت ترک را که با هر شیوه‌ای و با استفاده از تکنولوژی نوین به صورت وحشیانه انجام می‌شود محکوم کنند. از خلق فارس و خانواده‌ی شهید آگر کوبانی که در بنیاد نهادن انقلاب دمکراتیک روژاوا سهیم بود، می‌خواهیم که موضع خود را در قبال انقلاب نشان دهند. همچنین درخواست می‌کنیم که خلق روژهلات با پیوستن به مقاومت و فعالیتها نیرومندتر عمل کنند، چون این نقشه و توطئه علیه همه‌ی کوردستان است و ما به خلق روژهلات سلام و درود می‌فرستیم که از روژاوا حمایت می‌کنند. شرایط تحت ستم کنونی را که بر خلقمان حاکم است درک می‌کنیم اما اکنون زمان مقاومت است و باید همه صدای خود را بلند کرده و مقاومت کنند."

رئیس مشترک مجلس خانواده شهیدان اقلیم جزیر‌ه روژاوای کوردستان در خاتمه افزود:"به همین دلیل از خلقمان در روژهلات کوردستان می‌خواهیم یکصدا و متحد صدای خود را بلند کرده و به انقلاب بپیوندید، امیداوریم به بسیج عمومی روژاوا پاسخ مثبت دهید. این درخواست برای خلق فارس، عرب و ترک نیز می‌باشد چون این انقلاب، پروژه‌ی ملت دمکراتیک برای همه‌ی خلقها است. چون پیروزی انقلاب روژاوای کوردستان یا انقلاب آزادی خلق‌ها در شمال سوریه، پیروزی همه‌ی انسانیت است. هر قدم و پیروزی در روژاوا برای آن است تا همه‌ی انسانیت در آرامش زندگی کنند. با شعار «یا پیروزی یا پیروزی» به مقامت خلقمان در روژهلات درود می‌فرستیم و در وجود شهید آگر کوبانی که فارس است و در وجود شهید دنیز روژهلات، همه‌ی شهدای روژهلات را به یاد می‌آوریم و به آنها درود می‌فرستیم."