چهار تبهکار رژیم ترکیه در عفرین از پای درآمدند

نیروهای رهایی بخش عفرین، در عفرین و حومه‌ی آن‌ عملیات‌هایی را علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها ۴ ارتشی کشته شدند.

   نیروهای رهایی بخش عفرین با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در چهارچوب علمیات‌های نیروهایشان در دو روز گذشته ضرباتی مهلک بر ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن وارد شده است.

   متن اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین به شرح زیر است:
   "روز ۱۲ سپتامبر/ ۲۱ شهریور نیروهایمان در طی دو عملیات تحرکات تبهکاران ارتش اشغالگر ترکیه در مرکز عفرین را هدف قرار دادند. عملیات اول در راه پل جدید و دومین عملیات در راه پل دوم انجام گرفت. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها خسارات مادی به تبهکاران وارد شد، از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعات بدست نیامد.

​​​​​​​   روز ۱۳ سپتامبر/ ۲۲ شهریور نیروهایمان عملیاتی تاثیرگذار را علیه مقر ارتش اشغالگر ترکیه در روستای باسل از توابع منطقه شراوا انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات مقر منهدم و ۳ ارتشی به سختی زخمی شدند.

​​​​​​​   همان روز نیروهایمان با سلاح‌های سنگین خودرو حامل دوشکا در حومه روستای کفرخاشر از توابع اعزاز را هدف قرار دادند. در طی این عملیات خودرو به همراه دوشکا منهدم و ۲ تبهکار کشته شدند.

​​​​​​​   در همین روز نیروهایمان در حومه روستای سیدعلی از توابع مارع در طی عملیاتی تک تیراندازی گروه تبهکاران وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه را هدف قرار دادند. در نتیجه‌‌ی این عملیات یک تبهکار کشته شد.

​​​​​​​   در همان روز نیروهایمان با سلاح‌های نیمه‌سنگین در حومه روستای مالدیه واقع در مارع سنگر تبهکاران وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این علمیات یک تبهکار کشته و ۲ تن زخمی شدند.

​​​​​​​   در روزهای ۱۱ تا ۱۳ سپتامبر/ ۲۰ تا ۲۲ شهریور ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن روستاهای مرعناز و مالکیه در شرا، روستاهای بنه و عاقیبه در شراوا را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. در نتیجه‌ی این حملات آسیب بسیاری به خانه و زمین‌های کشاورزی اهالی منطقه وارد شد. همچنین پهبادهای تجسسی به گشت زنی در منطقه پرداختند."