چهار سرباز اشغالگر ترکیه در عفرین کشته شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین به عملیات علیه اشغالگران ادامه می‌دهند

   مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین با انتشار اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات مبارزان خود علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران آنان خبر داده است.

   در اطلاعیه این مرکز آمده است که روز ٢٢ سپتامبر/ ٣١ شهریور در حمله به مواضع ارتش ترک در روستای کیماره بخش شراوا حومه عفرین دو سرباز ترک از پای درآمده‌اند.

   در همین روز در انفجار بمب کنار جاده‌ای در مابین روستای عفرین و مرکز عفرین یک خودرو زرهی ارتش ترک متحمل زیان فراوانی شده است. از تعداد کشته و زخمی‌های اشغالگر در این حمله اطلاع دقیقی در دست نیست.

   همچنین در این روز در حمله به مقر ارتش غاصب ترک در اطراف روستای مریمین بخش شرا در عفرین در عملیاتی انفجاری دو سرباز ترک کشته و یک سرباز زخمی شده است.

​​​​​​​   در پایان اطلاعیه آمده است که از ساعت ٢٠ تا ٢٢ یکشنبه شب ٢٢ سپتامبر ارتش غاصب ترک روستاهای مالکیه، شوارخا، کلا شوارخا، عین دقنه را در منطقه شرا  و روستاهای عاقیبه، بینه، سوخانکه را در منطقه شراوا و روستاهای تل رفعت، بیلونیه را در منطقه شهبا هدف حملات توپخانه‌ای و راکت‌های گراد قرار دادند. در این حملات زیان فراوانی به باغات و مزارع روستائیان وارد شده است.