کشته شدن هفت نظامی و هفت کنترای رژیم ترک از سوی گریلاهای کوردستان

ه.پ.گ از تداوم حملات نیروهای خود بر علیه سربازان ارتش اشغالگر ترک در باکور و باشور کوردستان خبر داده است.

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان اعلام کرده است که در عملیات نیروهای گریلا در خاکورک و شمذینان دست‌کم ٧ ارتشی ترک کشته شده‌اند. ه.پ.گ مسئولیت عملیات انفجاری را در پاسور برعهده گرفته و می‌گوید که در این عملیات ٧ کنتراگریلا از پای درآمده‌اند.

   بر پایه‌ی گزارش مرکز خبر رسانی ه.پ.گ در عملیات انفجاری نیروهای گریلا در ساعت ۶:٢٠ روز جمعه (٢٠ سپتامبر) در تپه شهید ساریا سه ارتشی ترک از جمله یک فرمانده دشمن کشته شده‌اند و دو سرباز دیگر زخمی گردیدند.

​​​​​​​   ساعت ۶:۴٠ روز چهارشنبه ١٨ سپتامبر هم گریلاهای ه.پ.گ در تپه لیلک بخش شمذینان جولمرگ مواضع اشغالگران را هدف قرار داده‌اند که آماری دقیق از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن کسب نشده است.

​​​​​​​   ه.پ.گ می‌گوید در ساعت ١٣:٢٠ همین روز گریلاهای کوردستان برای دومین بار در این محل عملیاتی را به انجام رساندند که در آن کشته شدن چهار سرباز دشمن قطعی شده است. در این حمله یک اسلحه سنگین آ-۴ ارتش ترک منهدم گردیده است.

​​​​​​​   ه.پ.گ در ادامه از تداوم فتنه‌های رژیم استعمارگر ترک علیه نیروهای گریلا خبر داده و می‌گوید که رژیم ترک از عناصر کنتراگریلا به عنوان مخبر و جاسوس در پوشش لباس غیرنظامی استفاده می‌کند. ه.پ.گ سپس از شناسایی یک تیم کنترا از سوی گریلاهای منطقه پاسور خبر داده است. در این عملیات پیروزمندانه بمب کنار جاده‌ای در مسیر جاده پاسور- موش رأس ساعت ٢٠ روز ١٢ سپتامبر حین عبور کاروان عناصر کنترا منفجر شده است که در نتیجه آن ٧ کنترا از پای درآمده‌ و ١٠ کنترای دیگر زخمی شد‌ه‌اند.

​​​​​​​   ه.پ.گ تأكید کرده است که برخلاف ادعاهای رژیم ترک عناصر مذکور نه غیرنظامی بلکه کنتراهای تحت فرمان رژیم فاشیست ترک بوده‌اند که از موش، پاسور و الیح به این منطقه اعزام شده بودند و علیه جنبش آزادیخواهای کوردستان بکار گرفته می‌شدند.

حملات هوایی ترکیه
​​​​​​​   بنابر گزارش ه.پ.گ جنگند‌های رژیم اشغالگر ترک از ساعت ١٣:٣٠ روز گذشته (پنج‌شنبه ١٩ سپتامبر) منطقه ورخله در آواشین، حوالی روستای بیرشی و بیپالان در قندیل را بمباران کرده‌اند. جنگنده‌های ارتش ترک ساعت ٢٣ همین روز ارتفاعات تپه پارتیزان در هفتانین را بمباران کردند.

​​​​​​​   ساعت ٨:٣٠ روز ١۶ سپتامبر حوالی روستای گوزی در منطقه گاره و ساعت ١۴ حوالی روستای یکماله در منطقه گاره از سوی جنگند‌های رژیم ترک بمباران گردیدند. ه.پ.گ خاطرنشان کرده است که حملات مذکور هیچگونه زیانی به گریلاهای کوردستان نرسانده‌اند.