کشته شدن ٧ تبهکار ژریم ترکیه در عفرین، اعزاز و مارع

نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کرد، در عملیات نیروهایشان در عفرین، اعزاز و مارع ۷ تبهکار کشته شدند.

  نیروهای رهایی بخش عفرین درباره‌ی عملیات نیروهایشان علیه اشغالگری دولت ترکیه و تبهکاران وابسته به آن اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین بدین شرح است:

  " نیروهایمان علیه گروه‌های تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه در مناطق اشغالی عفرین، اعزاز و مارع عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات‌های تعدادی از تبهکاران کشته و زخمی شدند.

  روز ۱۷ آگوست/۲۶ مرداد نیروهایمان علیه ایست بازرسی گروه تبهکار احرار الشام در مرکز شهر عفرین عملیات تله انفجاری به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات ۴ تبهکار کشته و ۳ تن زخمی شدند.

  اسامی تعدادی از کشته و زخمی‌ها بدین شرح است: حسین ابو عبدو از اهالی منطقه قلمون در شام، خالد ابو محمد از اهالی حلب، بکر ابو مقداد، خالد ابو جود، علی ابو محمد

  در همان روز نیروهایمان در حومه شهر مارع علیه گروهی از تبهکاران الجبهه الشامیه دو عملیات تله انفجاری انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها ۲ تبهکار کشته و ۴ تن زخمی شدند.

  در همان روز مبارزانمان در طی عملیاتی انفجاری خودرو نظامی تبهکاران وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه را در مرکز شهر اعزاز هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این علمیات یک تبهکار کشته و یک تن نیز زخمی شد."