کشته شدن پنج اشغالگر از سوی نیروهای رهایی‌بخش عفرین

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد در شهر مارع حومه شراوا ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن را هدف قرار داده‌اند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها ۵ تبهکار کشته شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در نتیجه‌ی عملیات مبارزان علیه ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن در شهر مارع واقع در منطقه شراوا در عفرین ۵ تبهکار کشته شدند.

در اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین آمده است، "در چهارچوب عملیات‌های نیروهایمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در شهر مارع واقع در منطقه شراوا ضربات سختی بر اشغالگران وارد شد.

روز ۲۴ ژوئیه / ۲ مرداد نیروهایمان در حومه شهر مارع عملیاتی تک تیراندازی را علیه تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات یک تبهکار کشته شد.

روز ۲۵ ژوئیه / ۳ مرداد نیروهایمان در حومه روستای ابلا در جنوب شهر مارع  با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین عملیاتی را علیه مقر و استحکامات تبهکاران احرار الشام به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات ۲ تبهکار احرار الشام کشته و ۱ تن زخمی شد. همچنین ۲ موتورسیکلت تبهکاران منهدم شد.

روز ۲۶ ژوئیه / ۴ مرداد در روستای برج حیدر واقع در منطقه شراوا نیروهایمان علیه تروریست‌های فیلق الشام عملیات تک تیراندازی به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات ۲ تروریست گروهک فیلق الشام کشته شدند."