کشته و زخمی شدن ١٢ تبهکار رژیم تروریست ترکیه در عفرین

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد که در عملیات مبارزان آن در عفرین و مناطق اطراف آن چهار تبهکار رژیم اشغالگر ترک کشته و ٨ تبهکار دیگر زخمی شدند

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات مبارزان خویش علیه اشغالگران وابسته به رژیم تروریست ترکیه خبر داده است.

در اطلاعیه این مرکز آمده است:

"نیروههای ما به عملیات خویش علیه ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به رژیم ترکیه در مناطق عفرین و اطراف آن ادامه می‌دهند. در این چهارچوب یگان‌های ما در روزهای ٩ و ١٠ ژانویه (١٩ و ٢٠ دی) سلسله عملیاتی را علیه اشغالگران به انجام رساندند.

نیروهای ما روز ٩ ژانویه در منطقه مارع دو عملیات سو‌ءقصد را علیه تبهکاران به انجام رساندند. در این عملیات حداقل یک تبهکار کشته و یک تبهکار دیگر زخمی شد. در همین روز یگانی از نیروهای ما در روستای جلبری از توابع بخش شراوا در عفرین علیه مقر تبههکاران ارتش اشغالگر ترک عملیاتی را به انجام رساند. در نتیجه این عملیات یک تبهکار گروهک 'جبهه‌الشامیه' کشته شد، یک تبهکار و یک نظامی ترکیه نیز زخمی شدند.

یگانهای ما روز ١٠ ژانویه سه عملیات مؤثر را به انجام رساندند. در نتیجه این عملیات؛

در روستای ویلا قادی در بخش شرا از توابع عفرین سه تبهکار گروهک 'جبهه الشامیه' زخمی شدند.

در روستای میدانکه از توابع بخش شرا نیز در نتیجه حمله نیروهای ما برای کنترل یک مقر تبهکاران گروهک 'فیلق الشام' یک تبهکار کشته و دو تبهکار زخمی شدند.

در مسیر جاده روستای هجیکا در بخش راجو در نتیجه عملیات مبارزانمان یک تبهکار به نام «محمد کعان» از عناصر گروهک تبهکار 'فرقه الحمزه' کشته شد."