کومین اینترناسیونالیست آحاد جامعه را برای آغاز مرحله‌ی نوین مقاومت فراخواند

​​​​​​​کومین مبارزان اینترناسیونالیست روژاوا در فدراسیون دمکراتیک شمال- شرق سوریه اعلام کردند که دوشادوش خلق در برابر هرگونه حمله‌ی نیروهای فاشیست ایستادگی می‌کنند و از آحاد جامعه خواستند تا خود را برای دور تازه‌ای از مقاومت و مبارزه آماده کنند

کومین اینترناسیونالیست روژاوا در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که دولت فاشیست ترک و گروهک‌های بنیادگرای اسلامی ضمیمه آن شمال- شرق سوریه را تهدید به اشغالگری می‌کنند. در ادامه بیانیه آمده است که تهدیدات تازه اردوغان مبنی بر اشغالگری، "اعلان آشکار جنگی ویرانگر" است.

 

کومین تأکید کرده است که از آغاز انقلاب تا امروز رژیم ترک، رژیم سوریه و نیروهای امپریالیست از جمله آمریکا و روسیه از هیچ اقدامی برای ضربه‌زدن به انقلاب مضایقه نکرده‌اند.

 

بجز به اراده و توان خود به هیچ نیروی دیگری تکیه نمی‌کنیم

کومین در بخشی دیگر از بیانیه انقلاب روژاوا را "نمونه عینی و آشکار آفرینش جهانی متفاوت" نامیده است. کومین اینترناسیونالیست اشغال عفرین با بمب‌های ناتو و تانک‌های آلمان را یادآور شده است.

 

در ادامه آمده است:"ساکنان اینجا و ما در مبحث اشغال عفرین درک کردیم که بجز توکل به نیرو و اراده خویش به هیچ نیروی دیگری تکیه نکنیم. به بیانیه‌های نیروهای بین‌المللی هیچگونه اعتمادی نداریم و به هیچ فردی هم مراجعه نمی‌کنیم."

مقاومت و مبارزه وارد مرحله‌ای تازه می‌شود

کومین اینترناسیونالیست روژاوا در ادامه می‌گوید:"آحاد جامعه را به دور تازه‌ای از مقاومت و مرحله‌ تازه‌ای از مبارزه فرامی‌خوانیم. اگر نیروهای بین‌المللی علیه انقلاب وارد جنگ شوند در این صورت مقاومت ما هم به مقاومتی بین‌المللی مبدل می‌گردد. بیایید به همه نشان دهیم که این انقلاب مال همه‌ی ماست، روژاوا امید همه‌ی ماست و به همه نشان دهیم که با هم از آینده‌مان دفاع می‌کنیم."

 

کمون اینترناسیونالیست بر مقاومت و قیام مدرنیته دمکراتیک علیه حملات مدرنیته سرمایه‌داری در این مرحله تأکید کرده است.

 

در بیانیه تصریح شده است که کومین اینترناسیونالیست در بسیج عمومی خودمدیریتی دمکراتیک شمال و شرق سوریه که در ١٢ دسامبر اعلام گردید برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب روژاوا با تمام نیروی خود مشارکت می‌کند.

 

کومین اینترناسیونالیست آحاد جامعه بشری را به آغاز و گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های نافرمانی مدنی فراخوانده است.