ی.ر.ک: چهار گریلای ما در مریوان و نودشه به شهادت رسیده‌اند

فرماندهی یگانهای مدافع شرق کردستان با صدور بیانیه‌ای از شهادت چهار گریلای خود در روزهای یازدهم و چهاردهم ژوئیه/ ٢٠ و ٢٣ تیرماه در مناطق مختلف شرق کردستان خبر داد

فرماندهی یگانهای مدافع شرق کردستان با صدور بیانیەای از شهادت چهار گریلای خود در روزهای یازدهم و چهاردهم ژوئیه/ ٢٠ و ٢٣ تیرماه در مناطق مختلف شرق کردستان خبر داد

 

ی.ر.ک در بیانیە خود آوردە، روز ٢٠ تیر یگانی از گریلاها در روستای درزیان مریوان بە واسطە جاسوسی یک مزدور محلی بە کمپین نیروهای سپاە پاسداران در آمدند و نبرد سنگینی مابین گریلاها و نیروهای سپاە در گرفت. در این میان یکی از رفقا پس از مقاومتی قهرمانانە بە شهادت رسید.

 

بیانیە ی.ر.ک می افزاید، روز ٢٣ تیرماه محل استقرار رفقای ما در کوهستان شاهو واقع در منطقە هورامان از توابع شهرستان پاوە، توسط مزدوران محلی وابستە بە رژیم بە نیروهای سپاە پاسداران ایران مخابرە شد.

 

سپاە پاسداران با استفادە از سلاحهای سنگین حملات همە جانبەای علیە گریلاها آغاز کرد کە بە درگیری شدید مابین گریلاها و نظامیان دشمن منجر شد.

 

ی.ر.ک می گوید در این درگیری کە شش ساعت بە طول انجامید، سە تن از رفقا پس از مقاومتی وصف ناپذیر جان خود را از دست دادند.

 

فرماندهی ی.ر.ک در خاتمە اعلام کرد طی روزهای آیندە اطلاعات تکمیلی از نحوە شهادت و مشخصات چهار گریلای جانباختە را در اختیار عموم مردم کردستان قرار خواهد داد.