ی.پ.ژ از تکوشین بوتان و زیلان جودی تجلیل به عمل آورد

فرماندهی کل یگانهای مدافع زنان طی بیانیه‌ای ضمن اعلام اسامی دو فرمانده خود، مراتب وفاداری به آرمانهای آنان را مورد تأکید قرار داده است.

فرماندهی کل یگانهای مدافع زنان طی بیانیه‌ای ضمن اعلام اسامی دو فرمانده خود، مراتب وفاداری به آرمانهای آنان را مورد تأکید قرار داده است.

 

در بیانیه فرماندهی ی.پ.ژ تصریح شد که فرمانده تکوشین بوتان و زیلان جودی با روحیه‌ای فدایی در برابر تمام حملات تبهکاران داعش از بشریت دفاع کردند و ایستاری قهرمانانه را در برابر اشغالگری رژیم ترکیه و تبهکاران وی نشان دادند و در این راه به شهادت رسیدند.

 

ی.پ.ژ مقاومت تاریخی عفرین در (۵۶)امین روز حمله اشغالگران را یادآوری نموده و بر پیروزی مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ و ق.س.د در کوههای کورمنج (سلسله کوههای اطراف عفرین) علیه غاصبگران تأکید کرده است.

 

یگانهای مدافع زنان سپس با اشاره به ویژگیهای برجسته فرمانده‌های انقلابی تکوشین بوتان و زیلان جودی در دفاع از دستاورهای انقلاب روژاوا و پیشاهنگی آنان در عرصه‌های متفاوت نبرد با تبه‌کاران و اشغالگران پرداخت و از شهادت تکوشین بوتان در جبهه بخش شیه و زیلان جودی در جبهه بخش شرا در مقابل ارتش ترکیه و مزدوران وی خبر داده است.

 

ی.پ.ژ ضمن تجدید پیمان و گسترش هرچه بیشتر مبارزه تا تحقق پیروزی، شهادت هر دو فرمانده را به آحاد خلق کُرد، خلق‌های شمال سوریه و خانواده آنان تسلیت گفته است.

 

مشخصات شهدا عبارت است از:

   نام: دجله مقداد

   کد سازمانی: زیلان جودی

   محل تولد: راجو

   زمان و مکان شهادت: ۶ مارس ٢٠١٨/ رستای مشعله- عفرین

 

 

   نام: سونگول جوشگون

   کد سازمانی: تکوشین بوتان

   محل تولد: ---

   زمان و مکان شهادت: ٢۶ فوریه ٢٠١٨- روستای سنارا- شیه از توابع عفرین