یگان‌های مدافع خلق: از انقلاب روژاوا در مقابل حملات دفاع می‌کنیم

فرماندهی کل ی.پ.گ به مناسبت ٨مین سالگرد انقلاب روژاوا بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت،"ما به عنوان نیروهای ی.پ.گ برای محافظت از انقلاب و خلقمان، تا آخرین قطره‌ی خونمان مبارزه می‌کنیم."

فرماندهی کل یگانهای مدافع خلق ی.پ.گ به مناسبت سالگرد انقلاب ۱۹ ژوئیه روژاوا بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه‌ی ی.پ.گ به شرح زیر میباشد:

"٨ سال از انقلاب ۱۹ ژوئیه گذشت. در ۹مین سال انقلاب علی‌رغم همه‌ی حملات، انقلاب روژاوا به امیدی برای همه‌ی خلقهای جهان تبدیل شده است. خط دمکراتیک، حفاظت از محیط زیست و آزادی، قدم به قدم با خون شهدا پراکتیزه می‌شود.

مانند همه‌ی تجارب انقلاب‌های جهان بدون شک انقلاب روژاوا نیز در شرایط سختی شعله‌ور شد. انقلاب روژاوا از ابتدای شعله‌ور شدن با حملات تروریستهای داعش و همکارش دولت ترکیه با تلاش برای نابودی مواجه شد. اما خلق آزادیخواهمان بر اساس دفاع ذاتی از ابتدای انقلاب تا به امروز برای شرف و کرامت بشریت مقاومت بی‌نظیری انجام دادند.

انقلاب ۱۹ ژوئیه به همه‌ی جهان نشان داد که تنها راه خروج از بحران سیستم کاپیتالیسم که همه‌ی جهان را در بر گرفته است، خط ملت دمکراتیک است. آن هم به نمونه‌ای برای همه‌ی خلق‌های جهان تبدیل شد. به همین دلیل انقلاب روژاو برای همه‌ی خلق‌ها به نمونه‌ی ایجاد آینده‌ای آزاد تبدیل شده است. نشانه‌ی واضح آن هم این بود که افرادی از همه‌ی نقاط جهان در انقلاب روژاوا شرکت کردند.

علی‌رغم همه‌ی تلاش‌ها برای خاموش نمودن نور انقلاب، ما به عنوان ی.پ.گ یک بار دیگر بر مواضع خود تاکید می‌کنیم و عهد می‌بندیم تا آخرین قطره‌ی خون خود از انقلاب، خلق و جامعه دفاع می‌کنیم. اکنون نیز که سالگرد انقلاب ۱۹ ژوئیه است هم زمان سالگرد تاسیس یگانهای مدافع خلق ی.پ.گ است. ما به همین مناسبت یک بار دیگر عهد خود را تکرار می‌کنیم و در مقابل همه‌ی حملات واپسگرایان از خلق و انقلابمان محافظت می‌کنیم.

بر این اساس ٨مین سالگرد انقلاب ۱۹ ژوئیه را به رهبر خلق کورد رهبر آپو، شهدای انقلاب و به همه‌ی خلقمان تبریک می‌گوییم."