ی.پ.گ اسامی دو مبارز شهید را اعلام کرد

مرکز خبررسانی ی.پ.گ اعلام کرد که مبارز «شفرش قامشلو» عضو یگان‌های ضد ترور در حین یک عملیات نظامی و مبارز «هوزان پیانش» از مبارزان جانباز مقاومت گری سپی در سال ٢٠١۴ به دلیل بیماری به شهادت رسیده‌اند.

مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای اسامی دو مبارز شهید را اعلام کرد.

در اطلاعیه آمده است:"رفیق شفرَش قاملو حضو یگان‌های ضدترور (یات) در جریان عملیات ویژه یگان‌های ما علیه شبکه‌های مخفی داعش در دالزور زخمی شده بود روز ٢٧ ژوئن ٢٠٢٠ به شهادت رسید. رفیقمان هوزان پیانش روز ۶ ژوئن ٢٠٢٠ به سبب بیماری در شهر حسکه به درجه شهادت رسید.

رفیق شفرَش در یک خانواده میهن‌دوست شهر قامشلو چشم به جهان گشود. وی تحت تأثیر مبارزه ما علیه اشغالگران و ارتجاع قرار گرفته و به صفوف انقلاب پیوست. در عملیات‌ها و کارزار‌های ویژه علیه شبکه‌های مخفی داعش یک گام پس نگذاشت و با عزم مشارکت کرد. رفیق شفرش به وظایف خود با شور و شوق عمل کرد.

رفیق هوزان در خانواده‌ای میهن‌دوست چشم به جهان گشود. رفیق هوزان با روحیه‌ای والا علیه حملات اشغالگران به انقلاب روژاوا و شمال سوریه به صفوف انقلاب ملحق شد. رفیق هوزان در حین مقاومت زخمی شد و از زمره جانبازان روژاوا بود. بر مبنای خط مشی آزادی و دمکراسی به مبارزه یقین داشت و هر آن در مقابل حملات ایستادگی کرد و در مقاومت‌ها در جبهه مقدم جای گرفت.

جزئیات شناسنامه رفقای شهید به این شرح است:

   نام و نام خانوادگی: علی محمد

   کد سازمانی: شفرَش قامشلو

   محل و سال تولد: قامشلو

   نام مادر – نام پدر: شرین- محمد

  تاریخ و محل شهادت: ٢٧ ژوئن ٢٠٢٠/ دیرالزور


   نام و نام خانوادگی: عمر دینچر

   کد سازمانی: هوزان پیانش

   محل و سال تولد: -

   نام مادر – نام پدر: سیاست- ویسی

  تاریخ و محل شهادت: ۶ ژوئن ٢٠٢٠/ حسکه

ما با ادای دین به رفقا شفرش قامشلو و هوزان پیانش یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب را با احترام گرامی می‌داریم و مراتب همدردی خود را به خانواده آنان و عموم خلقمان ابراز می‌نماییم."