ی.پ.گ؛ ٧۴ تبهکار و ارتشی ترک در ماه سپتامبر به هلاکت رسیدند

​​​​​​​مرکز اطلاع‌رسانی ی.پ.گ بیلان درگیری‌ها با ارتش غاصب ترک و تبهکاران وابسته به وی را در ماه سپتامبر منتشر کرد

مرکز اطلاع‌رسانی ی.پ.گ بیلان درگیری‌ها با ارتش غاصب ترک و تبهکاران وابسته به وی را در ماه سپتامبر منتشر کرد.

 

در گزارشی که مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ منتشر کرده است یادآوری شد که مبارزان در ماه سپتامبر (٩ شهریور تا ٨ مهرماه) در مجموع ٣٨ عملیات نظامی را در عفرین به انجام رسانده‌اند که در نتیجه آن ١١ ارتشی ترک و ۶٣ تبهکار وابسته به آنکارا از پای درآمده‌اند.

 

در گزارش ماهانه ی.پ.گ ضمن اشاره به تشدید حملات رژیم اشغالگر ترک به روژاوا و شمال سوریه و تسریع در تغییر وضعیت دمگرافی ساکنان عفرین برای تداوم اشغالگری، تأکید شده است که مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ در برابر اعمال فاشیستی و تروریستی رژیم ترکیه در عفرین و دیگر مناطق شمال سوریه ضربات مرگباری را بر آنان وارد کرده‌اند.

 

٧۴ تبهکار و ارتشی در ٣٨ عملیات از پای درآمدند

ی.پ.گ اعلام کرده است که مبارزان آنان در مجموع ٣٨ عملیات نظامی جداگانه از جمله تله انفجاری، سوءقصد، درگیری مستقیم و کمین‌گذاری را در این ماه صورت داده‌اند که در نتیجه آن ١١ نظامی ترکیه و ٣٨ تروریست وابسته به آنکارا به هلاکت رسیده‌اند. یکی از تبهکاران کشته شده سرکرده گروه‌های وابسته به اردوغان بوده است.

 

ی.پ.گ می‌گوید، طی این ماه ٣٧ ارتشی ترک و تبهکار وابسته به آنان زخمی شده‌اند و ١٣ اسلحه کلاشینکوف و یک قبضه اسلحه ژ-٣ به دست مبارزان افتاده است. همچنین یک مقر تبهکاران و ۶ خودرو زرهی و یک دستگاه تانک تی-۵۵ منهدم شده‌اند.

 

شهروندان غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند

ی.پ.گ به هدف قرار دادن غیرنظامیان از سوی ارتش ترک در نوار مرزی روژاوا سخن به میان آورده است. حملات ارتش ترک در مرزهای کوبانی، سریکانی، قامشلو و گرسپی به زخمی‌شدن سه نفر از جمله یک کودک خردسال انجامیده و همچنین به مزارع و باغات ساکنان زیان وارد آورده است.

 

جنگ پایان دادن به ترور با تمام نیرو ادامه دارد

یگانهای مدافع خلق سپس به تداوم عملیات تندباد جزیر با همکاری نیروهای سوریه دمکراتیک اشاره کرده است که از ١٠ سپتامبر/ ١٩ شهریور آخرین مرحله آن با نام "نبرد پایان دادن به ترور" آغاز شده و مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ فعالانه در عملیات مذکور شرکت دارند.

ی.پ.گ خاطرنشان کرد که بیلان درگیری‌های روزانه در این عرصه از سوی ق.س.د منتشر شده است.

 

خانه‌های تیمی داعش کشف و منهدم شدند

ی.پ.گ سپس از شناسایی و بازداشت دو عضو خارجی داعش در یکی از خانه‌های تیمی از سوی یگان‌های ضد ترور "یات" خبر داده و می‌گوید، مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ و یگانهای آسایش روز ١٩ سپتامبر طی عملیاتی مشترک علیه شبکه‌های مخفی داعش وابسته به رژیم ترکیه در جنوب غربی کوبانی یکی از خانه‌های تیمی تبهکاران شناسایی و در آن دو قبظه آرپی‌جی، یک راکت‌انداز و ١٠ راکت آن، ١١ قبظه کلاشینکوف، دو عدد دوربین مادون قرمز، ۴ عدد دوربین روز، ١۴ دستگاه تلفن، ۴ جفت دستکش نظامی، ٩ کلت و گلوله‌های آن همراه با مقادیری تجهیزات دیگر نظامی ضبط شده است.

 

٨ مبارز جانباختند

طبق گزارش ی.پ.گ در ماه سپتامبر ٨ مبارز حین حوادثی همچون عبورو مرور و بیماری لاعلاج به شهادت رسیده‌اند.

 

به هرگونه حمله‌ای پاسخ داده خواهد شد

ی.پ.گ در پایان خاطرنشان کرده است:"همچون نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ پیش از هر چیز علیه اشغالگری رژیم ترک و آنانکه به دستاوردهای انقلابمان- که با رنج و خون شهیدانمان و خلقمان به ثمر نشسته‌اند- چشم طمع دوخته باشند می‌جنگیم. تأکید می‌کنیم که مصرانه به مبارزه ادامه می‌دهیم و عملیات مؤثری را علیه آنان به انجام می‌رسانیم."