ی.پ.گ: پنج غاصبگر در عفرین به هلاکت رسیدند

مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که پنج اشغالگر از سوی مبارزان آنان در عفرین از پای درآمده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که پنج اشغالگر از سوی مبارزان آنان در عفرین از پای درآمده‌اند.

 

ی.پ.گ در این رابطه به عملیات نیروهای خود علیه کاروان خودروهای ارتش ترکیه در سوم ژوئیه/١٢ تیرماه خبر داده و می‌گوید:"نیروهای ما کاروان خودروهای زرهی ارتش ترک را در روستای کفرجنه واقع در بخش شرا- عفرین هدف قرار داده و دو ارتشی از جمله یک درجه‌دار را به هلاکت رساندند. هویت کشته‌شدگان مهمت کارا و اورهان دمیر می‌باشد.

 

ارتش ترک پس از این ضربه مرگبار تحرکات نظامی وسیعی را در منطقه آغاز کرده و پس از عدم کسب نتیجه عقب‌نشینی کردند.

 

ی.پ.گ در ادامه از عملیات دیگری در روز ۶ ژوئیه/ ١۵ تیرماه در روستای شادیا از توابع راجو سخن به میان آورده و می‌گوید:"روز ۶ ژوئیه ارتش غاصب ترکیه بنابر گزارش‌های یکی از مزدوران وابسته همراه با تبهکاران احرار الشرقیه عملیاتی نظامی را در روستای شادیا آغاز کردند. ساعت پنج صبح همان روز درگیری میان مبارزان ما و ارتش غاصب ترک آغاز شد و تا ساعت ١٠ به درازا کشید. سه تبهکار احرار الشرقیه کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. هویت یکی از کشته شدگان اسماعیل میباشد. دو تن از رفقای ما در این درگیری قهرمانانه جنگیده و به شهادت رسیدند. یکی از رفقای زخمی هم به دست اشغالگران افتاد.

 

ی.پ.گ سپس نسبت به مزدوریگری برای اشغالگران هشدار داده و تأکید می‌نماید:"به اطلاع افکار عمومی می‌رسانیم که با همکاری مردم هویت فرد مزدوری را که با دشمن همکاری کرده و مکان مبارزان ما را به اطلاع اشغالگران رسانده شناسایی کرده‌ایم. سوگند می‌خوریم که این عنصر مزدور را به اشد مجازات برسانیم و خون شهیدان ما بر زمین نخواهد ماند. تأکید می‌کنیم تمام آنانی که با نیروهای اشغالگر در عفرین همکاری کنند هدف مشروع مبارزان ما هستند."

 

ی.پ.گ در پایان یادآوری کرد که تعداد کشته و زخمی‌های اشغالگران عفرین (سربازان تُرک و تبهکاران وابسته به اردوغان) به ٢۵٠۴ نفر رسیده است.