یکی از کودکان مجروح شده در شهبا: بازی می‌کردیم

یکی از کودکانی که در حمله‌ی دولت اشغالگر دولت ترکیه به تل رفعت نجات یافته گفت: "ما در کوچه بازی می‌کردیم، توپها به نزدیکی ما اصابت کرد. یک ترکش به دست من خود و زخمی شدم."

رژیم کودک‌كش ترکیه در حمله توپخانه‌ای به تل‌رفعت کانتون شهبا ٨ کودک و دو سالمند را به شهادت رساند. این حمله وحشیانه به زخمی شدن ٧ کودک دیگر انجامید. یکی از کودکان زخمی در مورد لحظه اصابت توپ ارتش ترکیه به کودکان در حال بازی سخن می‌گوید.

ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش، هم وطنان غیرنظامی تل رفعت شهبا را هدف قرار دادند. در این حمله ٨ کودک که سن آنها میان ۳ تا ۱۵ سال بود به همراه دو تن دیگر که ۷۴ و ۶۳ ساله بودند شهید شدند، ۱۰ هم وطن دیگر نیز مجروح گشتند

یکی از این کودکان زخمی که ۹ ساله است به خبرگزاری فرات گفت: "زمانی که در کوچه بازی می‌کردیم یک توپ به نزدیکی ما اصابت کرد، یک ترکش آن به دست من خورد و زخمی شدم. سپس من را به بیمارستان آوردند. ما در تل رفعت زندگی می‌کنیم. یک توپ به خانه‌ی ما اصابت کرد."

یک کودک دیگر نیز گفت، زمانی که در کوچه بازی می‌کردند یک توپ به نزدیکی آنها اصابت کرده و زخمی شده است. این کودک گفت: "بیشتر ما کودک بودیم، در میان ما دختر هم بود."