یگان‌های مدافع خلق یاد و خاطره شهید «کارکر ایرش» را گرامی‌ داشت

ی.پ.گ در بیانیه‌ای کتبی از فرمانده قهرمان مقاومت تاریخی عفرین «کارکر ایرش» یاد نموده و می‌گوید:"مقاومت علیه اشغالگری و فاشیسم را به اوج می‌رسانیم."

مرکز اطلاع‌رسانی و رسانه‌ یگان‌های مدافع خلق (ی.پ.گ) در بیانیه‌ای کتبی به مناسبت دومین سالروز شهادت شهید فرمانده «کارکر ایرش» به وی ادای دَین نموده است.

در بیانیه آمده است:

"دولت اشغالگر ترک تلاش برای اشغالگری و نابودی دستاوردهای انقلاب روژاوای کوردستان و شمال سوریه را که با صرف هزینه‌های سنگینی محقق شدند ادامه می‌دهد. با حملات اشغالگرانه به عفرین سیاست‌ انکار و نابودی علیه این منطقه را به اوج رساند. خلق قهرمانمان با پیشاهنگی نیروهای دفاعی خویش ی.پ.گ- ی.پ.ژ و نیروهای ق.س.د در مقابل حملات اشغالگرانه مقاومتی بزرگ را به معرض نمایش گذاشت. به واقع آنان که این مقاومت تاریخی را به بالاترین نقطه رساندند شهیدان همیشه جاوید هستند.

یکی از افرادی که با مبارزه و رنج خویش پیشاهنگی مقاومت بی‌سابقه را بر عهده گرفت فرمانده بزرگ رفیق «کارکر ایرش» بود. فرمانده کارکر ایرش همچون آوستا، رزگار، روسیار، ایلان، آرتش و بسیاری از شهیدان دیگر در مقابل اشغالگری ایستادگی نموده، پیشاهنگی را بر عهده گرفت و به کاروان شهیدان پیوست. ما در دومین سالروز شهادت یاد و خاطره فرمانده بزرگ شهید کارکر ایرش را گرامی می‌داریم. اعلام می‌کنیم که با الهام از روح رفیق فرمانده کارکر ایرش مقاومت در برابر اشغالگری و فاشیسم را به اوج می‌رسانیم و مبارزه آزادیخواهی و دمکراسی را بدون وقفه پی می‌گیریم.

به این مناسبت یاد تمامی شهیدان از جمله شهید کارکر را که در این مبارزه به شهادت رسیدند با احترام گرامی می‌داریم و پیمان خویش را برای تحقق آرمان‌های آنان در کوردستان آزاد تجدید می‌کنیم."