یگان‌های مدافع زنان از فرمانده شهید زردشت شنگالی تجلیل کرد

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان در نمود فرمانده یگان‌های مقاومت شنگال زردشت شنگالی یاد و خاطره سه مبارز دیگر حمید شنگالی، شروان جیلو و عزالدین شنگالی را گرامی داشته و می‌افزاید:"مبارزه پیشاهنگ دوران زردشت شنگالی ادامه دارد."

فرماندهی کل ی.ژ.ش به مناسبت شهادت زردشت شنگالی فرمانده ی.ب.ش و رفقایش در حمله هوایی ١۵ ژانویه از سوی دولت فاشیست ترکیه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

ی.ژ.ش در آغاز بیانیه خود حمله به شنگال از سوی دولت ترکیه و شهادت فرمانده ی.ب.ش در این حملات را نشانه همکاری علنی دولت ترکیه با داعش خوانده و با یادآوری نقش زردشت شنگالی در سازماندهی و نبرد جوانان ایزدی علیه تبهکاران داعش می‌افزاید:"دولت ترکیه آگاهانه پیشاهنگ و فرمانده زردشت را هدف حمله ناجوانمردانه قرار داده است."

ی.ژ.ش از سازمان‌های مدافع حقوق بشر خواست تا به سکوت در قبال حملات دولت ترکیه به جامعه ایزدی‌ها پایان دهند. همچنین از دولت عراق نیز درخواست کرده است که با شکستن سکوت خود در رابطه با حملات ترکیه موضعی شایسته اخذ کند.

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان شهادت زردشت شنگال و سه رفیق وی را به خانواده آنان، تمامی خلق میهن‌دوست کوردستان بویژه خلق وطن‌دوست ایزدی تسلیت گفته و با آرمان‌ها و آمال شهیدان تجدید میثاق نموده است.