ربودن ۵ شهروند عفرین اشغالی از سوی رژیم ترک و تبهکاران تحت فرمان اردوغان

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع محلی در عفرین اشغالی، اطلاعات ترکیه و گروه‌های تروریستی و مزدور وابسته به حکومت اشغالگر ترک، ۵ شهروند عفرینی را ربوده‌اند.

منابع محلی در گفتگو با آژانس خبری هاوارنیوز اعلام کرده‌اند که سازمان میت ترکیه و باندهای موسوم به "پلیس نظامی" وابسته به دولت اشغالگر  ترکیه ٢ نفر از ساکنان روستای شوربه از توابع مباتا با اسامی نهاد بایرام (۴۵ ساله) و عبدین عمر (۵۵ ساله) را ربوده‌اند.

لازم به ذکر است که ربودن این دو شهروند در حالی صورت گرفته است، که هر دو مشغول زندگی عادی خود بوده‌اند. میت ترکیه و نیروهای تروریستی وابسته این کشور این دو شهروند ربوده شده را به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

همین منابع گزارش دادند که باندهای موسوم به "پلیس مدنی" به خانه دو شهروند دیگر به نام‌های احمد رشید حسین (۵٠ ساله) و اصلان شیخموس (٣٨ ساله) از اهالی روستای کیلا در منطقه بلبله را ربوده‌اند.

طبق اظهارات شاهدین محلی، اطلاعات ترکیه همچنین شهروند دیگری به نام عماد عرب را به اتهام همکاری قبلی با اداره خودگردان را در حال خرید از یکی از فروشگاهای محل زندگی خود هدف یورش قرار داد، تلفن و وسایل او را ضبط و وی را نیز ربوده‌اند.

ارتش اشغالگر ترکیه و گروههای تروریستی و مزدور این حکومت از زمان اشغال شهر عفرین در ١٨  مارس ٢٠١٨ بسیاری از شهروندان و افراد غیر نظامی ساکن این کانتون کوردستانی را ربوده و به اتهام همکاری با خودمدیریتی روژاوا آنها را شکنجه کرده‌اند.

لازم به ذکر است که تاکنون صدها شهروند توسط نیروهای نظامی ترک و باندهای مزدور ترور شده‌اند.