بیانیه ی.پ.گ در مورد انفجار عفرین: به ادعاهای رژیم اشغالگر ترک باور نکنید

مرز رسانه و مطبوعات یگان‌های مدافع خلق اعلام کرد که ادعاهای رژیم ترک در مورد انفجار روز ۵ سپتامبر در عفرین مبنی بر متهم کردن ی.پ.گ کذب محض است و می‌افزاید:"این ادعاها در چارچوب جنگ روانیست."

مرز رسانه و مطبوعات یگان‌های مدافع خلق (ی.پ.گ) به ادعاهای وزارت دفاع رژیم اشغالگر ترکیه در مورد انفجار ۵ سپتامبر عفرین اشغالی پاسخ داد. ی.پ.گ ادعای ترکیه در مورد انفجار عفرین را کذب محض و بی‌اساس اعلام کرد.

در اطلاعیه رسانه و مطبوعات ی.پ.گ آمده است:

"رژیم اشغالگر ترکیه و گروهک‌های مزدور آن، در عفرین هر روز حمله و کشتار تازه‌‌ای را بر اعمال ضدبشری خود می‌افزایند. اشغالگران هم به تغییر دمگرافی ادامه می‌دهند، هم طبیعت منطقه را نابود می‌کنند و هم هر روز به قتل‌عام تازه‌ای دست می‌زنند. گروهک‌های مزدور که در این اشغالگری جای گرفته‌اند روزانه با هم درگیر می‌شوند و همزمان انواع شکنجه و ظلم را بر تمامی خلق‌های منطقه تحمیل می‌کنند. افرادی که در مقابل اشغالگران تسلیم نمی‌شوند به قتل می‌رسند. رژیم اشغالگر ترک و گروهک‌های مزدورش خواستار نسبت دادن حملات و قتل‌عام‌های خود به نیروهای ما هستند.

روز ۵ سپتامبر در عفرین انفجاری روی داد. وزارت دفاع دولت ترک این انفجار را به نیروهای ما نسبت داده است. این ادعای دولت اشغالگر ترکیه بی‌اساس است. هدف این ادعا و بیانیه‌ها، جنگ روانیست. خلقمان و افکار عمومی جهان لازم است به بیانیه‌‌های رژیم اشغالگر ترکیه اعتماد نکنند."