بیلان ماه اکتبر حملات رژیم اشغالگر ترک و مزدورانش به شراوا و شهبا

آمار ماه اکتبر حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه و تبهکارانش به منطقه‌ی شراوا-ی عفرین اشغالی و کانتون شهبا اعلام شد.

خبرگزاری هاوار آمار ماه اکتبر حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه به منطقه شراوای عفرین اشغالی و کانتون شهبا را منتشر کرده است.

بر اساس آمار اعلام شده توپباران، حملات خمپاره‌ای و تحرکات هواپیماهای جنگنده رژیم غاصب ترک در اکتبر ٢٠٢١ ادامه داشت.

آمار ماه اکتبر اعلام شده توسط خبرگزاری هاوار به شرح زیر می‌باشد:

اول ماه اکتبر به صورت شبانه روزی شهبا و شراوا، عین دقنه و منیخ و مراناز و مالکیه و شاوارخ با ۱۷ گلوله توپ و ۸ خمپاره هدف حمله قرار گرفتند. جنگنده‌ها و پهپادهای جاسوسی نیز در آسمان شهبا و شرآوا به گشتزنی پرداختند.

٢ اکتبر به صورت شبانه‌روزی شهبا و شرآوا، مراناز، مالکیه، شوارخ و عین دقنه با ۲۳ توپ گلوله توپ هدف حمله واقع شدند. جنگنده‌ها و پهپادهای جاسوسی نیز بر آسمان شهبا و شراوا به گشتزنی پرداختند.

٣ اکتبر روستاهای مراناز، شوارخ، تپه میاسی و عین دقنه با ۸ توپ، توپباران شدند.  تحرکات جنگنده‌ها در آسمان شراوا و شهبا دیده شد.

۴ اکتبر روستاهای عین دقنه، مراناز، مالکیه و بیلونی به صورت شبانه روز با ۸ خمپاره و ۶ توپ توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهپادهای جاسوسی در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

۵ اکتبر روستاهای مراناز، مالکیه و تپه شیخ خابور و میاس با چهار گلوله تانک و ۹ توپ، توپ باران شدند. همچنین پهپادهای جاسوسی و جنگنده‌ها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

۶ اکتبر به صورت شبانه‌روزی روستاهای شوارخ، مراناز، مالکیه، منیخ و شیخ عیسی با ۶ خمپاره و ۱۰ توپ، تو‌پباران شدند. جنگنده‌ها و پهپادها بر آسمان منطقه گشتزنی کردند.

۷ اکتبر روستاهای مراناز، شوارخ، منیخ، عین دقنه و سموقا به صورت شبانه روزی با ۱۲۰ توپ و ۷ خمپاره بمباران شدند. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه گشتزنی کردند.

۸ اکتبر روستاهای مراناز، مالکیه، شوارخا، دره‌ی عقیب، تپه میاس، منیخ، عین دقنه، بیلونیه با دوشکا و ۵ گلوله توپ هدف حمله واقع شدند. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

در ۹ و ۱۰ اکتبر روستاهای تل مدیق، تل اینیب، مراناز، شوارخ، مالکیه، تپه شیخ خابور، تپه میاس، ۳ مفرق، ارشادیه با ۱۰۰ توپ ۶۵ خمپاره هدف حمله قرار گرفتند. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه گشتزنی کردند.

۱۰ اکتبر روستاهای مراناز، مالکیه، شوارخ، تپه میاس، بیلونی، عین دقنه و تک تفیت با ۲۳ خمپاره توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان منطقه گشتزنی کردند.

۱۱ اکتبر روستاهای شیخ عیسی، مراناز، مالکیه، شوارخ و القمیه با ۹۵ خمپاره توپ‌باران شدند. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

۱۲ اکتبر روستاهای مراناز، مالکیه، شلوارخ، مینیق به صورت شبانه‌روزی توپ‌باران شدند. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه به گشت‌زنی پرداختند.

۱۳ اکتبر روستاهای مراناز، شوارخ، مالکیه و عین دقنه با ۱۱ خمپاره توپ باران شد. همچنین با دوشکا به آنها حمله شد. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

۱۴ اکتبر روستاهای مراناز، مالکیه، عقیب و بینه به صورت شبانه روزی با ۱۸ خمپاره توپ باران شد. جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

۱۵ اکتبر روستاهای عین دقنه، مراناز، مالکیه و شوارخ شهبا و شرآوا به صورت شبانه‌روزی توپباران شدند. جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

۱۶ اکتبر روستاهای مراناز، مالکیه، بیلنی، هرشی شوخانی با ۱۵ خمپاره و ۸ گلوله تانک توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان به گشتزنی پرداختند.

۱۷ اکتبر روستاهای مراناز، مالکیه و شوارخ شبانه‌روز با ۲۰ توپ و چهار خمپاره توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان منطقه گشتزنی کردند.

۱۸ اکتبر روستاهای عین دقنه، تل مدیق، مراناز، مالکیه، تپه میاس، شلوارخ با ۷ گلوله تانک و ۱۲ توپ و چهار خمپاره توپ باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه گشتزنی کردند.

۱۹ اکتبر روستاهای تل مدیق، مسیاس و مراناز با ۱۸ خمپاره توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه گشت‌زنی کردند.

۲۰ اکتبر روستاهای عین دقنه، بیلونیه، شیخ عیسی شهبا و شراوا توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان به گشتزنی پرداختند.

۲۱ اکتبر روستاهای عین دقنه، بیلونی، مراناز، مالکیه و شوارخ با شش خمپاره توپ باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه گشتزنی کردند.

۲۲ اکتبر روستاهای مالکیه، مراناز و بلونی توپ‌باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهبادها به گشتزنی پرداختند.

۲۳ اکتبر روستاهای میاس و شیخ عیسی با ۱۸ توپ، توپ‌باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهبادها به گشتزنی پرداختند.

۲۴ اکتبر روستاهای مراناز و مالکیه توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان به گشتزنی پرداختند.

۲۵ اکتبر  به صورت شبانه‌روزی روستاهای مراناز، منیخ و بینه توپ‌باران شدند. همچنین پهبادها و جنگنده‌ها در آسمان به گشتزنی پرداختند.

۲۶ اکتبر به صورت شبانه‌روزی روستاهای بیلوتی، مراناز و مالکیه توپ‌باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند.

۲۷ اکتبر با ۴ خمپاره روستاهای مراناز، مالکیه، قمیعی و عین دقنه توپ باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهبادها در آسمان به گشتزنی پرداختند.

۲۸ اکتبر با ۱۴ خمپاره روستاهای مراناز، شوارخ و القمیه و مالکیه توپ باران شدند. جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان گشتزنی پرداختند.

۲۹ اکتبر با ۷ گلوله تانک روستاهای عین دقنه، شیخ عیسا و بیلونی توپ باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهپادها در آسمان به گشتزنی پرداختند.

۳۰ اکتبر روستاهای عین دقنه، بیلونی، شیخ عیسا، مالکیه و مراناز با خمپاره و توپ، توپ باران شدند. همچنین جنگنده‌ها و پهبادها به گشتزنی پرداختند.

۳۱ اکتبر روستاهای شیخ عیسی، بیلونی، عین دقنه و هربل به صورت شبانه روزی با توپ و خمپاره و دوشکا هدف قرار گرفتند. جنگنده‌ها و پهبادها به گشتزنی پرداختند.

در ۲۵ اکتبر یک پهپاد ارتش اشغالگر ترکیه در شهبا ساقط شد.