در حملات رژیم ترکیه ۴ مبارز مجلس نظامی تل تمر شهید شدند

چهار مبارز مجلس نظامی تل تمر در حملات شب گذشته رژیم ترکیه به مرکز روابط عمومی شورای نظامی تل تمر جان باختند.

شورای نظامی تل تمر در رابطه با این حمله دولت اشغالگر ترک بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد که در چارچوب دفاع مشروع به حملات دولت ترکیه و گروههای تروریستی آن پاسخ خواهد داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"ارتش حکومت اشغالگر ترکیه و باندهای ترویستی وابسته به این کشور از یک هفته پیش حملات خود را علیه نیروهای ما تداوم بخشیده‌اند. تل تمر و روستاهای تابعه آن بی‌وقفه و مداوم توسط این نیروهای اشغالگر و فاشیست بمباران می‌شوند. شهرک زرگانه از توابع تل تمر و روستاهای آن، روستاهای دردارا و قبور، الی، قراجنه، مسلتا و شیخ علی به طور مداوم توپباران شدند.

در تاریخ ۱۷ آگوست، روستای تویلا در غرب تل تمر در جاده بین‌المللی 4M  زیر آتش توپخانه دولت اشغالگر ترک و باندهای ترویستی قرار گرفت. در نتیجه این حملات، یک کودک و دو شهروند (زنی به نام ندی دخام مسیخ و فرزندش) جان خود را از دست دادند و ١۶ شهروند که بیشتر آنها کودک هستند، زخمی شدند.

امروز ۱۹ آگوست ۲۰۲۱، ساعت ۱۸، دولت اشغالگر ترکیه مقرهای ما در تل تمر را هدف حمله هوایی قرار داد. در این حمله ۴ مبارز نیروهای ما شهید شدند و تعدادی نیز مجروح شده‌اند. در این حمله همچنین به خانه‌های شهروندان و غیرنظامیان نیز خسارت زیادی وارد شده است. لازم به ذکر است که در پیوند با ۴ مبارز شهید بیانیه‌ای جداگانه توسط مرکز فرماندهی ما صادر خواهد شد.

ما به عنوان شورای نظامی تل تمر در برابر هرگونه حمله در چارچوب دفاع مشروع سکوت نخواهیم کرد و واکنش متقابل خواهیم داشت."