دولت ترکیه در گری سپی یک کودک و سه نفر را قتل عام کرد

دولت ترکیه روستای رقاص از توابع گری سپی را بمباران کرد که در پی آن سەنفر به همراه یک کودک را قتل عام کرد، یک نفر دیگر هم مجروح شد.

نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد شمار افرادی که در ماه دسامبر بدست دولت اشغالگر ترکیه کشته شدەاند به 16 نفر رسیده است. دولت اشغالگر ترکیه با هواپیمای بدون سرنشین روستای رقاص را مورد هجوم قرار داد؛ یک کودک 12 ساله بەنام محمد ویسی و سه نفر دیگر را قتل عام کرد، یک نفر هم زخمی شد.

فرد زخمی برای معالجه به بیمارستان رقه منتقل شدەاست.

مرکز اخبار و اطلاع رسانی نیروهای سوریەی دموکراتیک اعلامیەای برای افکار عمومی منتشر کرد و در آن عنوان کرد که دولت اشغالگر ترکیه در شمال و شرق سوریه جنایات خود علیه انسانیت را ادامه می دهد، با حملات هوایی علیه مردم مدنی منطقه می خواهد اراده و همدلی خلق را بشکند و پس از برنامەی اشغالگری خودش را پیش ببرد.

در اطلاعیه آمده است که روز گذشتە ساعت 13.30َ با هواپیمای بدون سرنشین روستای رقاص چلبی مورد حمله قرارگرفت و در جریان آن یک کودک 12 ساله بەنام ویسی محمد ویسی و سه نفر دیگر شهید شدند و یک نفر دیگر هم زخمی شد.

نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد که شمار افرادی که در ماه دسامبر قتل عام شدەاند به 16 نفر رسیده است. دولت ترکیه همچنین امروز با توپخانه و سلاح سنگین روستاهای شیخ علی و گوزل از توابع تل تمی را نیز بمباران کرد.