حضور شخصیت‌های برجسته در همایش «عفرین میان اشغالگری ترکیه و منافع بین‌المللی»

شخصیت‌های برجسته شمال و شرق سوریه، خاورمیانه و اروپا فردا سه‌شنبه در همایشی در کانتون شهبا به ارزیابی وضعیت عفرین میان اشغالگری ترک و منافع بین‌المللی می‌پردازند.

مجلس سوریه دمکراتیک و سازمان حقوق بشر عفرین -سوریه فردا همایشی را در شهبا با عنوان «عفرین میان اشغالگری ترک و منافع بین‌المللی» با حضور جمعی از سیاستمداران، دیپلمات‌ها، آکادمیسین‌ها و فعالان رسانه برگزار می‌کند.

این همایش بین‌المللی در رابطه با ابعاد سیاسی اشغال عفرین، جنایات و تخلفات صورت گرفته، نقض قوانین بین‌المللی و راه‌ها و اقدامات راهبردی احتمالی برای توقف تخلفات و پایان دادن به اشغالگری متمرکز خواهد بود.

از جمله شخصیت‌های برجسته‌ای که در همایش مذکور حضور دارند می‌توان به دیوید فیلیپ دیپلمات سابق و استاد دانشگاه کلمبیا، رعده الذبحانی سفیر صلح در یمن، رامی عبدالرحمان رئیس سازمان حقوق بشر سوریه، الهام أحمد رئیس مجلس موسسان مجلس سوریه دمکراتیک، مختار غباشی معاون رئیس مرکز تحقیقات سیاسی و استراتژی جهان عرب، مگان یات مدیر مرکز تحقیقات صلح در آمریکا، أمین عقیل رئیس موسسه رئیس سازمان صلح و حقوق انسان (مصر)، ترو ریدکرو تحلیلگر امور سیاسی و روابط بین‌الملل (آمریکا) اشاره کرد.

همچنین شماری دیگر از شخصیت‌های برجسته از طریق آنلاین در این همایش شرکت خواهند کرد.