هلاکت ٨ مزدور ترکیه در عین عیسی

رژیم اشغالگر ترک و مزدورانش دو بار به روستاهای المشرفه و سیدا در عین‌عیسی حمله کردند. در پاسخ مبارزان ق.س.د به حملات رژیم متجاوز ترک جنگ سختی درگرفت و در نتیجه آن ٨ مزدور ترک از پای درآمدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) در اطلاعیه‌ای جزئیات حمله رژیم ترک و مزدوران اجیری اردوغان به روستاهای عین عیسی را منتشر کرد.

در اطلاعیه ق.س.د آمده است:

"ساعت ١۵ روز ٢۶ نوامبر/ ۵ آذر ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش به روستای المشرفه در شمال شرق عین عیسی حمله کردند. مبارزان ق.س.د به این حمله پاسخ دادند و در نتیجه آن مزدوران پا به فرار گذاشتند.

همان روز ساعت ٢٠ ارتش متجاوز ترک و مزدورانش به روستای سیدا در شمال شهرک عین عیسی حمله‌ور شده و درصدد اشغال این روستا برآمدند. نیروهای ما این حمله را خنثی کردند.

همان روز ساعت ٢١:١۴ مبارزان ما گردهمایی مزدوران رژیم ترک در جبهه‌های روستای سکیرو در شمال شرق عین عیسی را هدف قرار دادند. مزدوران ترک از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش همزمان با این حملات روستاهای المشرفه، سیدا و جاده بین‌المللی M4 را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده‌اند. در نتیجه این حملات خسارات مادی به مزارع و خانه‌های ساکنان وارد شد.

در نتیجه نبردهایی که پس از حملات ارتش ترک و مزدورانش به این دو روستا روی داد از هلاکت ٨ مزدور اطمینان حاصل شده و ٩ مزدور دیگر هم زخمی شده‌اند."