حملات ارتش اشغالگر ترکیه ادامه دارد

ارتش اشغالگر ترکیه ۱۵۲ بار با توپ، تانک و سلاح‌های سنگین، ۱۳ بار با هواپیمای جنگی و ۲ بار با مواد منفجره به مناطق حفاظتی مدیا حمله کرد.

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه.پ.گ به شرح زیر است:

حملات ارتش اشغالگر ترکیه به مناطق مقاومت و نیروهای ما در مناطق حفاظتی مدیا به شرح زیر است:

در منطقه غربی زاپ؛

در تاریخ ۱ ژوئن در ساعت ۱۰:۴۰ و ۲۳:۱۰ متجاوزان در منطقه مقاومت تپه‌ی اف.ام وارد عمل شده و به نیروهای ما حمله کردند، نیروهای ما پاسخ دادند و از حرکت متجاوزان جلوگیری نمودند.

روز ۲ ژوئن ساعت ۱۱:۴۰ متجاوزان در منطقه مقاومت تپه‌ی اف ام وارد عمل شدند و به نیروهای ما حمله کردند، نیروهای "یژا ستار" ما با سلاح انفرادی پاسخ دادند که در نتیجه‌ی این رویارویی یک اشغالگر مجازات شد و از حرکت اشغالگران ترک جلوگیری شد.

در منطقه متینا؛

روز ۳۱ می ساعت ۰۸:۰۰ متجاوزان به نیروهای ما در منطقه مقاومت تپه هکاری حمله کردند و نیروهای ما پاسخ دادند. سپس منطقه مقاومت با توپخانه بمباران شد.

حملات هوایی ارتش اشغالگر ترکیه؛

در ۱ ژوئن در خاکورک مناطق رودخانه لولان، سینینه، گوشینه و تپه شهید هاوار ۸ بار، در ۳ ژوئن در گاره؛ مناطق دشت کافیا و تپه زنگیله ۲ بار، در غرب زاپ، ناحیه مقاومت تپه آمدیه ۳ بار، در مجموع ۱۳ بار هواپیماهای جنگی بمباران شدند.

در تاریخ ۱ و ۲ ژوئن منطقه سیدا در شرق زاپ، مواضع مقاومت تپه جودی، تپه آمدیه و تپه اف ام در غرب زاپ، در متینا منطقه مقاومت تپه شهید پلنگ، تپه شهید حقی، تپه شهید کاموران و رود لولان در خاکورک؛ ۱۵۲ بار با توپخانه، تانک و سلاح‌های سنگین بمباران شدند.

۱ ژوئن ساعت ۰۹:۲۰ در غرب زاپ؛ منطقه مقاومت تپه‌ی اف ام ۲ بار با مواد منفجره بمباران شد.

ارتش اشغالگر ترکیه روز دوم ژوئن به مواضع ما در منطقه مقاومت تپه‌ی اف ام در منطقه زاپ غربی حمله کرد و با بیل مکانیکی سعی در تخریب سنگرهای گریلا داشت.