حمله هسته‌ی مخفی داعش در الهول؛ یک تبهکار کشته، ۴ تبهکار دستگیر شدند

نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه اعلام کرد که یک هسته مخفی داعش در کمپ الهول به نیروهای امنیتی حمله کرده است. حمله داعش به جنگ انجامید و در نتیجه آن یک داعشی کشته شد.

نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه (آسایش) در ١۵مین روز دومین مرحله عملیات انسانی و امنیت در کمپ الهول، خطرناکترین کمپ زندانیان در جهان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آسایش آمده است که شب گذشته ساعت ١:٠٠ نیروهای آنان و شروانان (رزمندگان) ی.پ.ژ و ق.س.د در بخش ۵ کمپ الهول عملیاتی ویژه را به انجام رسانده‌اند.

اعلام شد که در این عملیات میان نیروهای آنان و تبهکارانی که درصدد فرار بودند درگیری روی داده است. اطلاعیه می‌افزاید:"در نتیجه جنگ یک تبهکار که لباس زنان پوشیده و درصدد فرار بود کشته شد و همزمان ۴ تبهکار دیگر داعش از جمله ٢ زن دستگیر شدند.

همراه مزدوران ٢ قبظه اسلحه کلاشینکوف و یک فانسقه نیز ضبط شدند."

نیروهای امنیت داخلی بیلان ١۵مین روز عملیات انسانی و امنیتی در کمپ الهول را بدین شرح اعلام کرد:

"یک تبهکار داعش کشته شد. ٨ تبهکار داعش دستگیر شدند. ٢ کمربند انفجاری، ٣ قبظه سلاح کلاشینکوف و ١٠ مخزن آن، یک اسلحه آر‌پی‌جی و راکت‌های آن، ١٢ نارنجک، ٢۵ گلوله کلت، مخزن‌های طبانچه گلوگ، صدا خفه‌کن اسلحه، یک لپ‌تاپ، چندین تلفن و سیم‌کارت که از سوی تبهکاران جاسازی شده بودند از سوی نیروهای ما ضبط شدند."