جرایم دولت اشغالگر ترکیه در عفرین ادامه دارد

اشغالگران ترک و تبهکاران وابسته به آن در عفرین یک نفر را ربودند و تحت شکنجه وحشیانه قراردادند؛ زیرا می خواست خانه خود را در منطقه راجو در عفرین که توسط آنها اشغال شده بود، پس بگیرد.

بر اساس اطلاعات دریافت شده از منطقه، محمد عثمان توبال 47 ساله توسط گروه های تبهکار جبهة الشامیة وابسته به دولت اشغالگر ترکیه در روستای مامولا در منطقه راجو در کانتون عفرین ربوده شد.

گفته شده که توبال بدلیل اینکه می‌خواست خانه‌اش را که در نزدیکی روستای کفرجن در شرا است، پس بگیرد. گروه‌ها همچنین خانه توبال را پس از اشغال منطقه مصادره کردند.

معلوم شد که توبال به زندان مخفی در اردوگاه کفرجن منتقل شده و در آنجا تحت شکنجه‌های شدید قرار گرفته است.

به گفته منابع محلی اشغالگران همچنین خانواده توبال را تهدید کرده‌اند که اگر در بازگشت به خانه در این مورد حرف بزند او را خواهند کشت. اطلاعات بیشتری درباره وضعیت توبال به دست نیامد.

شهروندان هر روز ربوده می شوند

از ابتدای ماه سپتامبرتا به حال بطور روزمره غیرنظامیان ربوده می‌شوند. سازمان‌های حقوق بشری هنوز آماری در این مورد منتشر نکرده‌اند، اما منابع محلی اشاره می کنند که تا به حال ده‌ها نفر ربوده شده اند.

در عفرین که از مارس ۲۰۱۸ تحت اشغال ترکیه قرار دارد، یک رژیم تروریستی و گروهی ایجاد شده است. جنایاتی مانند آدم‌ربایی، اعدام، شکنجه، غارت و کوچ اجباری در شهر حالتی روزمره بخود گرفته، به منطقه ای تبدیل شده است که به طور سیستماتیک جنایات جنگی در آن انجام می شود.

به گفته سازمان حقوق بشر عفرین، دولت اشغالگر ترکیه بین ۲۳ ژوئیه تا ۲۹ آگوست دست کم ۱۰۱ نفر را در عفرین ربوده است. گفته شده که ۱۷ نفر از آنها زن و ۳ نفر از آنها کودک بوده‌اند.

این سازمان خاطرنشان می‌کند که دولت ترکیه و مزدورانش برای افرادی که ربوده‌اند باج می‌خواهند و هدف این است که با تغییر مکان جمعیت محلی تغییرات جمعیتی را تکمیل کنند.