لیلا میشو: جامعه بین‌المللی و روسیه مسئول قتل‌عام صفاویه هستند

روز گذشته در روستای الصفاویه چهار شهروند در نتیجه توپ باران دولت اشغالگر ترک به شهادت رسیدند.

لیلا میشو ریاست مشترک کانتون گری سپی در رابطه با این قتل‌عام اعلام نمود که جامعه بین‌المللی و روسیه مسئول قتل‌عام دولت ترک در صفاویه هستند.

لیلا میشو ریاست مشترک کانتون گری سپی در رابطه با قتل‌عام دولت اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن در عین عیسی با خبرگزاری هاوار گفتگویی را انجام داده است. لیلا میشو در این گفتگو  با اشاره به این قتل‌عام وحشیانه از سوی دولت ترک، ضمن محکوم نمودن آن اظهار داشت که دولت ترک بیش از یک ماه است که حملات خود را به روستاهای کانتون گری سپی و روستاهای شرق منطقه عین عیسی افزایش داده است. در این حملات خانه‌های غیر نظامیان منطقه مستقیما آماج حملات نظامی قرار گرفته است. این اقدامات در نتیجه بی‌مسئولیتی جامعه بین‌المللی و روسیه به عنوان حافظ صلح در منطقه صورت گرفته است.

لیلا میشو در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت که جامعه بین‌المللی و روسیه به عنوان حافظ صلح در مقابل این جنایت سکوت کرده و دولت ترک مسئول مستقیم این قتلعام به شمار می‌رود. وی در خاتمه از جامعه بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری درخواست نمود که بر دولت ترک فشار وارد کنند تا قتل‌عام غیر نظامیان را متوقف کند.