مقادیری لوازم و تسلیحات مخفی داعش در اردوگاه الهول کشف و ضبط شد

عملیات انسانی و امنیتی در خطرناکترین کمپ تبهکاران جهان ادامه دارد. به گفته رئیس مشترک اداره خودمدیریتی اقلیم جزیر، تبهکاران داعش از تهدیدهای ترکیه برای احیای خود استفاده می‌کند.

عملیات تجسسی در اردوگاه الهول برای ششمین روز متوالی ادامه دارد. نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه و مبارزین ق.س.د و ی.‌پ.‌ژ امروز چند دستگاه موبایل، گلولەهای تفنگ و سلاح‌های سرد نظیر ساتور پیدا کرده‌‌اند که زیر زمین پنهان شده بودند.

به دنبال ده‌ها فقره قتل در اردوگاه الهول که بزرگترین محل نگهداری زندانیان داعش در کانتون حسکه است، نیروهای دفاعی و امنیت شمال و شرق سوریه، عملیات تجسسی در این کمپ را آغاز کردند. تعدادی از هسته‌های داعش که مخفیانه درون اردوگاه کل گرفته بودند متلاشی شده‌اند.

تعدادی از عناصر داعش در جریان بازرسی‌ها شناسایی و دستگیر شده‌اند. همچنین خیمەهایی که برای آموزش ایدئولوژیک برپا شده بودند توسط مأموران اردوگان برچیده شدند.

در همین رابطه امروز یک هیأت سیاسی پس از بازدید از اردوگاه الهول در یک تجمع خبری اعلام کرد داعش برای احیای حاکمیتش تلاش می‌کند.

طلعت یونس، رئیس مشترک خودمدیریتی اقلیم جزیر در جمع حاضرین گفت داعش همچنان تهدیدی علیه مناطق آنان است و اعضای این گروه در اردوگاه نیز مرتکب اقدامات تروریستی می‌شوند. او گفت داعش از تهدیدهای ترکیه علیه ما انگیزه گرفته است.