معصوم حسن: پ.د.ک مجبور است پیکر دو شهید خلیفان را به ما تحویل دهد

رئیس مشترک شورای خانواده شهدای کانتون جزیره اظهار کرد: روژاوای کوردستان برای ایجاد صلح و امنیت ۱۳ هزار شهید داده است. اجازه نمی‌دهیم اشغالگری دولت ترکیه و پ.د.ک این امنیت و آسایش را بر هم بزند.

معصوم حسن رئیس مشترک شورای خانواده‌ی شهدای کانتون جزیره اعلام کرد، پ.د.ک خیانت و نوکری خود برای دولت اشغالگر ترکیه را اثبات کرد، حسن گفت، تا زمانی که پ.د.ک پیکر دو شهید خلیفان را به ما تحویل دهد به اعتراضات خود ادامه می‌دهیم

معصوم حسن درباره‌ی اعتصاب در دروازه‌ی سمیلکا گفت، خانواده‌ی شهدا و همه‌ی مردم روژاوا در مقابل جنایات پ.د.ک سکوت نخواهند کرد و به مبارزات خود ادامه داده و آن را افزایش خواهند داد.

وی همچنین گفت، روژاوای کوردستان برای ایجاد صلح و امنیت ۱۳ هزار شهید داده است و اجازه نمی‌دهد اشغالگری دولت ترکیه و پ.د.ک این امنیت و آسایش را بر هم بزند.

رئیس مشترک شورای خانواده‌ی شهدا از مردم باشور کوردستان درخواست نمود در مقابل خیانت‌های پ.د.ک سکوت نکنند. وی گفت؛"باید خلق ما در باشور کوردستان نیروی خود را متحد کرده تا در مقابل توطئه هه علیه کوردها بایستند."

وی همچنین اعلام نمود آنها از راه انتشار پیام مطبوعاتی از پ.د.ک درخواست کردند تا پیکر آن دو شهید را به آنها تحویل بدهند، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده‌اند. آنها همچنین به اعتراضات خود ادامه خواهند داد تا زمانی که پیکر دو شهید را تحویل بگیرند.