نیروهای رهایی‌بخش عفرین: ١۶ اشغالگر از جمله ۴ ارتشی ترکیه از پای درآمدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آنان علیه ارتش غاصب ترکیه سلسله عملیات‌های انتقامی را به انجام رسانده‌اند که در نتیجه آن ١۶ اشغالگر به هلاکت رسیده‌اند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) در اطلاعیه‌ای از کشته شدن ١۶ اشغالگر از جمله ۴ نظامی ترکیه خبر داده است.

بر پایه اطلاعیه نیروهای رهایی‌بخش عفرین روز ٢٣ آگوست/ ١ شهریور در عملیات انتقامی در روستای مریمین بخش شرآ، یک پایگاه ارتش غاصب ترک هدف قرار داده شد که در نتیجه آن ٢ ارتشی ترکیه از پای درآمدند و یک ارتشی زخمی شد.

۴ سپتامبر/ ١٣ شهریور د روستای کل جبرین بخش اعزاز عملیاتی علیه ارتش اشغالگر ترک به انجام رسید که در نتیجه آن یک ارتشی ترکیه کشته و ٢ نظامی دیگر زخمی شدند.

٧ سپتامبر در منطقه هربلی از توابع اقلیم شهبا در عملیاتی علیه تبهکاران وابسته به ترکیه ۴ تبهکار کشته و ١ تبهکار زخمی شدند. در این عملیات یک خودرو متعلق به تبهکاران منهدم گردید.

٨ سپتامبر در نزدیکی روستای شیخ عیسی از توابع شهرک تل‌ترفعت یک نظامی ترکیه از سوی رزمندگانمان کشته شد.

٩ سپتامبر ٢ عملیات ثمربخش در جرابلس و منطقه عفرین به انجام رسیدند. در یک عملیات ٢ مزدور ترکیه در جرابلس کشته شده و یک خودرو منهدم گردید، در عملیات دیگر انبار مهمات تبهکاران هدف قرار گرفته و در نتیجه انفجار ۶ تبهکار کشته شدند. انبار مهمات مذکور به تلی از خاکستر مبدل شد.

نیروهای رهایی‌بخش عفرین با اعلام اینکه در این عملیات‌ها در مجموع ١٢ اشغالگر از جمله ۴ ارتشی ترکیه کشته و ۴ اشغالگر از جمله ٣ ارتشی ترک زخمی شده‌اند تأکید کرده است که عملیات‌های آنان علیه اشغالگران عفرین تا آزادی کامل این منطقه ادامه خواهد داشت.