نیروهای سوریه دمکراتیک: ۴ عضو نیروهای خوددفاعی در عاموده به شهادت رسیدند

ق.س.د اعلام کرد که در نتیجه حمله پهپادی دولت ترکیه به روستاهای عاموده ۴ شروان نیروهای خوددفاعی به شهادت رسیده‌اند. ق.س.د سوگند یاد کرد که انتقام خون شهدا را از ارتش ترکیه می‌گیرد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) در رابطه با شهادت ۴ عضو نیروهای خوددفاعی در عاموده بیانیه‌ای صادر کرد.
ق.س.د اعلام کرد:

"روز گذشته یک پهپاد تهاجمی دولت اشغالگر ترک نقطه نیروهای خوددفاعی در روستاهای اطراف عاموده را هدف قرار داد. در نتیجه این حمله ۴ شروان به شهادت رسیده و شمار از هموطنان که درصدد انتقال زخمی‌ها به بیمارستان بودند مجروح شدند. همزمان دولت اشغالگر ترکیه بر میزان حملات توپخانه‌ای به کوبانی و روستاهای تابع آن افزوده است. در نتیجه یک کودک به شهادت رسیده، ۴ شهروند از جمله یک زن زخمی شدند.

افزایش روزانه سطح حملات دولت اشغالگر ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه و هدف قرار دادن مستقیم مناطق مسکونی یکبار دیگر اثباتگر ارتکاب جرم و نقض تمامی توافقات و پیمان‌های بین‌المللی است. لازم است موضعی ملی در قبال این حملات نشان داده شود و اشغالگران از مناطق اشغالی در سوریه بیرون رانده شوند.

ما مراتب تسلیت خود را به خانواده شهدا اعلام می‌داریم و یکبار دیگر تأکید می‌کنیم که در چارچوب حق دفاع مشروع از خلقمان و میهنمان صیانت به عمل می‌آوریم و سوگند یاد می‌کنیم که به انحای گوناگون نظامی، انتقام خون شهیدانمان را می‌گیریم."