نیروهای سوریه دمکراتیک هویت چهار شهید قامشلو را منتشر کرد

ق.س.د در اطلاعیه‌ای اسامی چهار عضو نیروهای خوددفاعی را که در حمله پهبادی رژیم متجاوز ترک به قامشلو به شهادت رسیده بودند منتشر کرد.

مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) در اطلاعیه‌ای هویت چهار شروان نیروهای خوددفاعی را که روز گذشته در حمله پهباد تهاجمی رژیم ترک به قامشلو به شهادت رسیده بودند منتشر کرد.

در اطلاعیه ق.س.د آمده است:

"رژیم اشغالگر ترک حملات به مناطق مختلف شمال و شرق سوریه را روزانه ادامه می‌دهد. دولت ترک مستقیما محلات و خودروهای غیرنظامیان در داخل شهرها، همچنین نهادهای امنیتی مسئول حافظت از مراکز خدماتی را هدف قرار می‌دهد. به این شکل تمامی معیارهای بین‌المللی مرتبط با جنگ و درگیری، از جمله توافقنامه آتش اکتبر ٢٠١٩ با آمریکا و روسیه را نقض کرده است.

روز گذشته (سه‌شنبه) دولت اشغالگر ترک مرکز نیروهای امنیت داخلی که وظیفه صیانت از بیمارستان‌های شهر قامشلو را بر عهده دارند هدف قرار داد. در نتیجه ۴ شروان آنان حین انجام وظیفه به شهادت رسیده و ٣ تن دیگر زخمی شدند.

ما مراتب همدردی خود را با خانواده ۴ شهید و تمامی خانواده‌های شهدا و خلقمان ابراز می‌داریم و برای زخمی‌ها آرزومند شفای عاجل هستیم. پیمانی را که با شهیدان برای گرفتن انتقام خون آنان بسته‌ایم تجدید می‌کنیم. ما به وعده‌ای که برای ارتقای مبارزات علیه دشمنان و برای صیانت از امنیت و استقرار مناطق خود داده‌ایم پایبند هستیم.

حملات دولت اشغالگر ترکیه و اوباش‌های آن در چارچوب جنگ همه‌جانبه علیه مناطق ما وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده‌اند. ما با شعله‌ور کردن برخودان به این حملات پاسخ داده، اشغالگران را متوقف می‌کنیم و مناطق اشغالی را آزاد می‌نماییم.

یکبار دیگر مراتب تسلیت خود را به خانواده شهدا اعلام داشته و برای زخمی‌ها آرزوی سلامتی داریم.

جزئیات شناسنامه چهار شهید به شرح ذیل است:

   نام و نام خانوادگی: هیوین عثمان

   کد سازمانی: دلسوز تربسپی

   محل و سال تولد: قامشلو - ٢٠٠۴

   نام مادر – نام پدر: میسا - یاسر

  تاریخ و محل شهادت: ٩ آگوست ٢٠٢٢ / قامشلو

   نام و نام خانوادگی: علی المسلط

   کد سازمانی: -

   محل و سال تولد: العال - ١٩۶۶

   نام مادر – نام پدر: فدا - جاسم

  تاریخ و محل شهادت: ٩ آگوست ٢٠٢٢ / قامشلو

   نام و نام خانوادگی: محی‌الدین ابراهیم

   کد سازمانی: -

   محل و سال تولد: قامشلو - ١٩٩١

   نام مادر – نام پدر: شمسه‌خان - قهرمان

  تاریخ و محل شهادت: ٩ آگوست ٢٠٢٢ / قامشلو

   نام و نام خانوادگی: ماهر الأزبه

   کد سازمانی: -

   محل و سال تولد: تل‌مشحن - ٢٠٠۴

   نام مادر – نام پدر: ثریا - عباس

  تاریخ و محل شهادت: ٩ آگوست ٢٠٢٢ / قامشلو