پاسخ نیروهای سوریە دمکراتیک: ١٨ تبهکار کشتە شدند

نیروهای سوریە دمکراتیک اعلام نمودند کە درعملیات واکنش نیروهای آنها در فاصلە روزهای ٤ و ٨ دسامبر در مقابلە با حملات دولت ترک حداقل ١٨ تبهکار کشتە شدەاند.

نیروهای سوریە دمکراتیک اعلام نمودند کە درعملیات واکنش نیروهای آنها در فاصلە روزهای ٤ و ٨ دسامبر در مقابلە با حملات دولت ترک حداقل ١٨ تبهکار کشتە شدەاند.

مرکز اطلاع رسانی و انتشارات نیروهای سوریە دمکراتیک در رابطە با عملیات شروانان نیروهای سوریە دمکراتیک حلیە تبهکاران وابستە بە دولت ترک بیانیەای را صادر کرد.

متن این بیانیە بە شرح زیر است:

ارتش اشغالگر ترک و گروههای تبهکار حملات بی وقفە خود را بە مناطق ما ادامە میدهند. این حملاتی از ١٩ نوامبر بە طور گستردەای آغاز شدەاند و عمدتا غیرنظامیان و زیرساختهای اقتصادی را هدف قرار میدهند. همزمان با توپ بارانهایی کە هر روز ادامە دارند، تلاشهای تبهکاران اشغالگر برای حملات زمینی نیز ادامە پیدا می کنند. در روزهای گذشتە تلاشهای تبهکاران برای اشغالگری در هم شکستە شدەاند.

در روز ٤ دسامبر، در شهرک تل تمر، در روستای دیبسا کە در غرب شهرک تل تمر قرار دارد، تبهکاران تلاش کردند تا مجددا بە نواحی ما حملە کنند. در نتیجە پاسخ نیروهای ما، ٤ اشغالگر کشتە شدە و تلاشهای آنان با شکست مواجە شد.

در روز ٥ دسامبر، بار دیگر اطراف شهرک تل تمر، از سوی تبهکاران اشغالگر مورد تهدید قرار گرفتە و تلاشهایی برای ورود بە منطقە از سوی آنان صورت گرفت. نیروهای ما بە این حملات پاسخ دادە و بین نیروهای ما و تبهکاران برخورد روی داد. در نتیجە برخوردها، ٦ تبهکار کشتە شدند، همچنین دو سلاح اک.٢٤، یک دوربین دید در شب نیز از مهاجمان بە جا ماند.

در ٧ دسامبر گروهی از تبهکارانی کە در  روستای مشرف رامو، بین تل تمر و سریکانی، مستقر شدە بودند، تلاش کردند تا دست بە حملە بزنند، اما تلاشهای تبهکاران با شکست مواجە شدە و در نتیجە ٤ تبهکار از پا درآمدند. در ٨ دسامبر نیز در اطراف شهرک زرگان تبهکاران در روستای باب الخیر بار دیگر تلاش کردند تا دست بە حملە بزنند. در نتیجە پاسخ نیروهای ما ٤ تبهکار از پا درآمدند و ٦ تبهکار نیز زخمی شدند. در نتیجە، در مجموع ١٨ تبهکار از پا درآمدە و ٦ تبهکار دیگر نیز زخمی شدەاند.