پاسخ شورای نظامی تل‌تمر: دو تبهکار کشته و دو تبهکار دیگر هم مجروح شدند

شورای نظامی تل‌تمر در چارچوب دفاع مشروع در روستاهای منطقه تل‌تمر به نیروهای اشغالگر پاسخ داده و یکی از پایگاه‌های آنان را هدف قرار داد.

شورای نظامی تل‌تمر در رابطه با توپ باران اخیر دولت اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن در روستاهای منطقه تل تمر، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در بیانیه آمده است که اخیرا دولت اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن، حملات توپ‌باران خود را به روستاهای منطقه تل تمر افزایش داده‌اند. در ۴ اگوست نیروهای اشغالگر حملات سختی را به روستاهای منطقه دردارا آغاز کرده‌اند.

در این حملات خصوصا روستاهای غیرنظامی و مدارس روستاها مورد هدف قرار گرفتند. به همین دلیل رزمندگان ما در چارچوب دفاع مشروع در روز ۴ اگوست در ساعات عصر، اشغالگران را در تپه مناخ مورد هدف قرار دادند. در جریان این حمله، یک خودرو نظامی منهدم شد. ۲ تبهکار کشته و ۲ تبهکار دیگر نیز زخمی شدند.

گلوله‌باران و پرواز هواپیماهای اکتشافی در منطقه همچنان ادامه دارد. در این گلوله‌باران‌ها ۲ نظامی ارتش سوریه و یک زن نیز با نام فاطم قطوف العلی مجروح شدند. تبهکاران اشغالگر با نیروهای تقویتی خود در نوار مرزی، در حال تدارک برای حمله هستند.